Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رهیاب ؛ سردار سرتیپ شاهوارپور در بازدید از مناطق سیل زده سوسنگرد اظهار داشت: باتوجه به بازدید میدانی مستمر از مناطق سیل زده یکی از مشکلات اساسی که سیل زدگان مطرح می کنند فرآیند پیچیده ای است که بانک ها برای پرداخت خسارت سیل زدگان در نظر می گیرند.

وی افزود: علی رغم تأکید مسئولین دولتی بانک ها برای تسهیل در رفع مشکلات سیل زدگان جدیتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان ادامه داد: در این زمینه لازم است مسئولین مربوطه در مرکز هرچه سریعتر مشکل پرداخت تسهیلات سیل زدگان را حل و فصل نمایند تا روند بازسازی مناطق سیل زده در خوزستان تسریع پیدا کند

سردار شاهوار پور با اشاره به ناکافی بودن تایم اداری بانک ها برای پاسخگویی به سیل زدگان گفت:پاسخگویی بانک ها به مردم سیل زده در تایم اداری است این موضوع باتوجه به حجم زیاد مراجعات و کاهش ساعات اداری بدلیل صرفه جویی در برق موجب کند شدن خدمات رسانی می شود

این مقام مسئول با دعوت از خیرین و گروههای جهادی برای حضور در مناطق سیل زده بیان کرد: باتوجه به گرمای هوا و مشکلاتی که برای سیل زدگان در فصل تابستان وجود دارد خیرین و گروههای منتظر مسئولین نمانند و در این عرصه هرچه سریعتر ورود کنند تا شاهد کاهش آلام مردم سیل زده باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پایداری شبکه برق شادگان