Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران، اظهارات دو مقام شهری دیگر را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، صبح امروز بود که گزارشی با عنوان «۲۰ میلیارد تومانی که در مترو تهران دود شد!» بر روی خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت؛ گزارشی که در آن از قول برخی از مسئولین شهری عنوان شده بود «درآمد شهرداری از متروی تهران می‌توانست دوبرابر درآمد فعلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این گزارش، «محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» و «محمد علی کرونی، دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران» تلویحا سازمان زیباسازی شهرداری تهران را به عنوان متهم ردیف اول کاهش ۲۰ میلیاردی درآمد تبلیغاتی مترو معرفی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: ۲۰۰ میلیاردی که در تهران دود شد

نکته‌ای که «حمید صابر فرزام»، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران به شدت تکذیب می‌کند.

فرزام در واکنش به این «گزارش ۲۰ میلیاردی» می‌گوید: «فضا‌های تبلیغاتی مترو از ابتدا در اختیار سازمان زیباسازی نبوده  و این فضا پس از مصوبه شورای شهر در اختیار این سازمان قرار گرفته است.»

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه «اختیار فضای تبلیغاتی مترو تا همین یکی دو سال اخیر در دست شرکت مترو بود» می‌افزاید: «از یکسال گذشته که این فضا به سازمان زیباسازی واگذار شده، با وجود رکود اقتصادی درآمد‌های مترو در زمینه تبلیغات ۴ برابر شده است.»

فرزام در ادامه گفتگو خود با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان ادعای عجیبی را مطرح می‌کند: «درآمد تبلیغات مترو، زمانی که در اختیار شرکت مترو بود تنها ۵ میلیارد بوده است.»

او در خاتمه این نکته را گوشزد می‌کند که «سازمان زیباسازی توانسته در همین مدت کوتاه درآمد‌های تبلیغاتی مترو را تا ۴ برابر افزایش دهد که ۹۰ درصد این درآمد نیز در اختیار خود مترو قرار گرفته است.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان شهری مترو درآمد مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی

حمیدرضا کریمی‌فرد اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی نیروگاه‌های خانگی برق خورشیدی از سال ۹۵ در استان فارس تاکنون، بیش از۳۸ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در استان تولید شده است.

او با بیان اینکه در سال گذشته یک مزرعه خورشیدی با مجموع ظرفیت ۵۰۰ کیلو وات در سطح استان با سرمایه‌گذاری ۱۲۵هزار میلیون ریال نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، افزود: علاوه‌ بر نیروگاه‌های خورشیدی خانگی (کوچک مقیاس)، تعداد ۵ نیروگاه بزرگ خورشیدی نیز به ظرفیت ۳.۲ مگاوات در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم اکنون فعال هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، متوسط میزان تابش این استان را بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلووات ساعت بر متر مربع در سال عنوان کرد و افزود: این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است. 

کریمی‌فرد، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز گفت: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت‌نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند