Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پارس‌جنوبی با اشاره به جدایی سرمربی پرسپولیس گفت: باید به تصمیم برانکو احترام گذاشت. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: پرسپولیس در 4 سال گذشته روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بهترین نتایج را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم سه فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر و در جام حذفی و سوپرجام هم قهرمان شد و برانکو ایوانکوویچ نقش مهمی در این عملکرد داشت. برانکو از زمانی که به پرسپولیس آمد، شروع به بازسازی تیم کرد و پرسپولیس در این سال‌ها فوتبالی منظم و تاکتیکی را به نمایش گذاشت که برانکو نقش مهمی در آن داشت.

وی اظهار داشت: اینکه بازیکن یا مربی از تیمی به تیم دیگر برود اجتناب‌ناپذیر است و باید به تصمیم برانکو در مورد جدایی از پرسپولیس احترام گذاشت. این مربی به این نتیجه رسید که در تیم دیگری فعالیت حرفه‌ای خودش را ادامه دهد و حالا باشگاه نباید زمان را از دست دهد و به فکر انتخاب بهترین گزینه باشد. برانکو در این چند سال بهترین عملکرد را داشت و قطعا هواداران پرسپولیس هم قدر زحمات و کارهایی که برانکو انجام داد را می‌دانند.

سرمربی پیشین پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه تصمیمی دارد، گفت: در این مدت با چند تیم مذاکره کردم ولی هنوز با تیمی به توافق نرسیده‌ام.

نصرتی: برانکو تمام قهرمانی‌ها را کسب کرد و چیزی نداشت به پرسپولیس اضافه کند

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تارتار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تارتار مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • کنعانی: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم