Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:15:12 GMT

۲۱ هزار خرمشهری در طرح کنترل فار خون پایش شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۱۷۲

۲۱ هزار خرمشهری در طرح کنترل فار خون پایش شدند

به گزارش خبرنگار مهر، کورش مودت شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد اربعین خرمشهر در سالن شهید دورقی فرمانداری این شهرستان، اجرای زیرساخت ها از اولویت‌های پیش از رسیدن موسم اربعین دانست و اظهار کرد: قراردادی برای احداث پارکینگ شلمچه با استانداری در منعقد شده است که میزان طلب پیمانکار مجری تا این لحظه ۱۸ میلیارد تومان است با این‌حال ایرادهایی نیز در این طرح وجود دارد که نیازمند تأمین اعتبار برای رفع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، دستگاه‌های اجرایی را مکلف دانست، تمام زیرساخت‌ها و نواقص موجود در مرز شلمچه را برطرف کنند تا در ایام اربعین مشکلی ایجاد نشود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر، بهسازی جاده‌های مواصلاتی را یکی از قبیل اقدامات دانست و گفت: طبق اعلام پلیس راهور به‌اندازه یک هزار و ۵۰۰ متر جاده بارانداز باید خاک‌ریزی و آسفالت شود و قبل از پارکینگ اصلی شلمچه نیز چند هکتار برای خودروها در نظر گرفته شود.

مودت بر لزوم ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تأمین آب شرب سالم، تأمین وسایل خنک‌کننده و سایر امکانات لازم برای زائران تأکید کرد.

سرپرست فرمانداری خرمشهر در بخش دیگری به اجرای طرح کنترل فشارخون در خرمشهر اشاره کرد و گفت: از جمعیت ۷۰ هزار نفر مشمول طرح کنترل فشارخون در خرمشهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۱ هزار نفر در خرمشهر پایش شدند که نسبت به آمار شهرهای دیگر استان آمار خوبی است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به پایش کارمندان اداری خرمشهر اقدام کنند و گفت: باید برای اجرای این طرح اطلاع‌رسانی شود چون اکثر مردم از بیماری فشارخون خود خبر ندارند.

کد خبر 4643700

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری خرمشهر طرح ملی فشار خون اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی مهدی‌پور صبح امروز پایش را به تیغ جراحان سپرد.هافبک استقلالی ها که چند هفته قبل رباط صلیبی پاره کره بود امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.این عمل موفقیت آمیز بود و با شرایطی که دوران پس از این عمل سنگین دارد مهدی پور تا شروع فصل جدید نمی تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898733

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه