Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:37:41 GMT

معاون اول رئیس جمهور به زنجان سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۵۰۰

معاون اول رئیس جمهور به زنجان سفر می کند

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به منظور بهره برداری از سه واحد صنعتی امروز ۲۸ خردادماه به زنجان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، صبح امروز معاون اول رئیس جمهور به منظور بهره برداری از سه واحد صنعتی وارد زنجان می شود.

 

بزرگ‌ترین خط تولید و تست مترو کشور در طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان یکی از پروژه هایی است که با حضور جهانگیری در زنجان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ظرفیت اسمی پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی 1000 دستگاه و پیش‌بینی اشتغال آن 230 نفر است که میزان سرمایه‌گذاری انجام ‌شده در این واحد نیز 1570 میلیارد ریال است که انواع بورژی و ورق‌های فولادی مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی است.

 

شرکت پدیده شیمی قرن متعلق به گروه صنعتی گلرنگ هم از دیگر پروژه های است که به بهره برداری می رشد، این پروژه با 1200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نوآوران زنجان واقع شده و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال برای 250 نفر فراهم می‌شود، به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید. این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع شوینده‌ها به ظرفیت اسمی 240 هزار تن در سال و مواد اولیه مورد نیاز در تولید شوینده از قبیل تگزاپن، کانپرلن، سود کاستیک، اوره و ... فعالیت خواهد داشت.

 

بهره‌برداری رسمی از شرکت پاک‌حیات کیمیا پارس، برنامه دیگر معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به استان زنجان است. این شرکت با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش 40 میلیون یورو معادل 5940 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شریف ابهر واقع شده که با راه‌اندازی آن، برای 300 نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

 

25 هزار تن هیپوکلرید سدیم، 75 هزار تن پودر ماشین ‌لباس‌شویی، 75 هزار تن پودر لباس‌شویی، 5000 هزار تن پودر ماشین ‌ظرف‌شویی، 5000 تن مایع دست‌شویی، 45هزار تن مایع‌ نرم‌کننده، 45 هزار تن مایع پاک‌کننده، 25 هزار تن مایع جرم‌گیر و 3100 تن بطری پلی‌اتیلن از جمله تولیدات این واحد تولیدی است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز دهه کرامت در فارس دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد اوقات فراغت ایلام شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت جشن های دهه کرامت زنجان اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید