Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:21:09 GMT

چهارمین مهرواره «نماز ستون دین» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۷۹۹

چهارمین مهرواره «نماز ستون دین» برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی اجرای چهارمین مهرواره «نماز ستون دین» را از جمله برنامه های تابستانی این مرکز برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی بینش» امروز در جمع خبرنگاران از اجرای ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها برای اوقات فراغت در تابستان خبر داد و گفت: تابستانی پرنشاط در انتظار کودکان و نوجوانان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، تشکیل انجمن‌های هنری و ادبی، برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی، افتتاح اولین مرکز تخصصی علوم نجوم در تبریز و آغاز به کار دومین مرکز فراگیر در هشترود و کتابخانه سیار روستایی ورزقان، تشکیل جلسات نقد حوزه‌ای با حضور نوجوانان و اجرای طرح پویش فصل گرم کتاب را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده عنوان کرد.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های دوره‌ای در رشته‌های هنری، ادبی و فرهنگی تصریح کرد: امسال به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا پدران و مادران نیز بتوانند در کارگاه‌های تخصصی مهارت‌های زندگی که توسط اساتید صاحب‌نام برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

بینش برگزاری کارگاه‌های تخصصی سینمایی ویژه خانواده‌ها و فرزندان در تبریز و تعدادی از شهرهای استان و نیز دوره‌های مهارت‌های زندگی در موضوعات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و بهداشت فردی و روانی را از دیگر برنامه‌های این بخش ذکر کرد.

وی برگزاری جشن‌های قصه‌گویی با حضور تمامی علاقه‌مندان از اقشار مختلف جامعه، اجرای چهارمین مهرواره نماز ستون دین، بزرگداشت روز ملی ادبیات کودک و اجرای طرح توسعه کتاب و کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های دیگر این ایام معرفی کرد.

وی رشد و پرورش ذوقی و فکری کودکان و نوجوانان، شناسایی استعدادهای آنان و توانمندسازی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و بهره‌مندی از شیوه‌های تخصصی در آموزش‌های غیرمستقیم مفاهیم تربیتی را از جمله اهداف این برنامه‌ها برشمرد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت ایلام شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد بینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است و عمل به واجبات و دستورات دینی با رسیدن سن تکلیف موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است افزود: دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.

وی با تبریک جشن عبودیت و بندگی دانش‌آموزان، اظهار داشت: امروز جشن تکلیف برای ۷۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان آستارا برگزار شد که علاوه بر اینکه نکات ارزشمندی در خصوص اهمیت تکلیف و بندگی، اهمیت نماز، حجاب و عفاف مطرح شد برنامه های شاد و خوبی همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز نیز برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرائت پیمان‌نامه، آشنایی دانش‌آموزان مکلف به احکام و دستورات دینی، برپایی نماز جماعت و نماز شکر به امامت حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» امام جمعه آستارا از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

کد خبر 6093275

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان