Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@03:40:56 GMT

معارفه معاون فرماندار و بخشداران شهرستان رشت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۱۰۲

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که با حضور معاون سیاسی استانداری گیلان برگزار شد، با تاکید بر اینکه اولین مسئولیت ما در قبال مردم تامین نظم و امنیت است، اظهار کرد: با وجود تعامل و هماهنگی بین اعضای شورای تامین خوشبختانه هیچگونه مشکل امنیتی در شهرستان رشت نداریم نمونه اینکه در ایام ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، روز عید فطر، روز قدس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شاهد بودیم که باتلاش اعضای تامین بویژه عوامل و فرماندهی انتظامی شهرستان نظم وامنیت و روان سازی ترافیک بخوبی حاصل شد.


فرماندار شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن موج دوم سفرهای تابستانی از چند روز آینده، افزود: باید تمهیدات لازم برای حضور مسافران و گردشگران در شهرستان رشت پیش بینی شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌ به  "رونق تولید"، گفت: کارگروه اشتغال باید فعال‌تر باشد و از ظرفیتی که دولت تدبیر و امید در قالب تسهیلات در اختیار ما گذاشته به نحو احسن استفاده کند.

دکترمومنی‌زاده با بیان اینکه باعث خرسندی است که کشاورزان ما به سبب بارش نزولات جوی سال زراعی خوبی را داشته اند، تصریح کرد: بالغ بر 90 درصد وجین اولیه و 60 درصد وجین دوم در اراضی شالیکاری شهرستان انجام گرفته است، 55 درصد اراضی به صورت مکانیزه کشت شدند و پیش بینی می‌شود بیش از 75 درصد از برداشت مزارع به صورت مکانیزه انجام گیرد.

فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد: باید ازشرایط مطلوب حاضر در ارتباط با احیای آبندان‌ها، ساماندهی رودخانه‌ها، بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ آب بیشترین بهره راببریم تا درسالهای کم ابی نیز  مدیریت منابع آب بابحران مواجه نشود.

وی اضافه کرد: فصل استفاده از دریا آغاز شده لذا نیاز است اعضای ستاد ساماندهی سواحل فعال شوند تا ضمن تامین امنیت خدمات لازم را به مردم، مسافران و مهمانان ارائه نمایند .

مومنی‌زاده باتاکید بر ضرورت تسریع در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و جذب اعتبارات مربوطه، خاطرنشان کرد: در ارتباط با محیط زیست انتظار داریم ضمن حفظ وحراست از سرمایه های ملی، مانع توسعه شهرستان نشویم.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه سیده زهرا میراعلمی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت، رضا مهدوی به عنوان بخشدار خمام، کامبیز یوسفی به عنوان بخشدار سنگر، حبیب‌اله اخینه به عنوان بخشدار کوچصفهان و احمد قدیمی به عنوان بخشدار لشت‌نشاء شهرستان رشت معرفی شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زهرا شورای اداری فرماندار معاون برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد

فرماندار همدان با اشاره به کافی نبودن ظرفیت قطار برای مردم همدان گفت: از ابتدای تابستان قطار پنج‌ستاره به مسافران همدان خدمات ارائه می‌دهد. - اخبار استانها -

مسلم مخفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه‌آهن همدان، اظهار داشت: در جلسه‌ای با مدیرکل راه‌آهن مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به‌زودی برطرف شود.

وی افزود: در زمان حاضر قطار همدان همه‌روزه در حال سرویس‌دهی است و روزانه 400 نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم‌جوار کفایت نمی‌کند و لازم است افزایش پیدا کند.

فرماندار همدان با اعلام این خبر که با پیگیری‌های مدیریت راه‌آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج‌ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد گفت: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به‌دنبال خواهد داشت.

وی با ابراز اینکه ترمینال ایستگاه راه‌آهن همدان 95 درصد پیشرفت دارد، افزود: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد و در منطقه غرب کشور بی‌نظیر است، به‌زودی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار همدان با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت، بیان کرد: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه‌آهن همدان استاندارد لازم را ندارد، البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است که امیدواریم این پروژه نیز سریع‌تر آغاز شود.

مخفی عنوان کرد: مجموعه عوامل راه‌آهن همدان به‌دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به‌طور کامل محقق شود.

وی گفت: پروژه قطار سریع‌السیر همدان به تهران نیز در حال پیگیری است و با انجام آن فاصله تهران به همدان به کمتر از یک ساعت می‌رسد.

فرماندار همدان تصریح کرد: راه‌آهن همدان به ملایر نیز به‌طول 75 کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک 45 درصد و قطعه دو 20 درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد