Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منعم در دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی تیم فوتسال محمد سیمای قم که دوشنبه شب در حاشیه تمرین این تیم در سالن شهید حیدریان قم صورت گرفت اظهار داشت: امروز ورزش استان‌ها را با رشته‌های مستعد و مطرح آن استان می‌شناسند و فوتسال قم همواره چه در گذشته و چه در زمان حال به عنوان رشته‌ای که جایگاه ملی و فراملی داشته مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز یکی از افتخارات ورزش قم، حضور تیمی مستعد از قم در لیگ برتر فوتسال است و انتخاب‌های متوالی علی اصغر حسن زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال به عنوان برترین بازیکن آسیا گواه دیگری بر اهمیت فوتسال برای ورزش قم است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در حوزه حمایت از تیم لیگ برتری فوتسال قم، طی جلساتی که با مدیران ارشد استان قم داشته‌ایم همه آنها متفق القول بر حمایت و پشتیبانی از این تیم تاکید داشته‌اند و امیدوارم با حمایت‌هایی که انشالله امسال از این تیم می‌شود نتایجی درخشان‌تر در انتظار تیم محمد سیمای قم باشد.

منعم بیان داشت: هر زمان که در فوتبال و فوتسال رشد و رونق داشتیم موج مثبت پیشرفت و ترقی به سایر رشته‌های ما نیز سرایت کرده است و شاید رشته ورزشی شخصی من فوتبال نبود اما در همدان ۷ سال عضو هیئت مدیره باشگاه پاس همدان بودم و از نزدیک با زیر و بم فوتبال و فوتسال آشنا هستم.

وی عنوان کرد: در هر مقطعی که در فوتبال و فوتسال موفقیت داشته‌ایم سایر رشته‌های ما نیز پویا و شاداب بوده‌اند و برعکس آن هم صادق بوده است. در این مسیر نیاز است که با اهتمام تازه و همت تک تک بازیکنان و کادر فنی برنامه‌های به طور جدی پیش برود و با توجه به اردوی پیش فصل و تمریناتی که به موقع و در زمان مناسب آغاز شد آینده تیم فوتسال محمد سیما را روشن می بینم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان قم در کنار تیم محمد سیما است و ظرفیت موجود خود را در اختیار فوتسال قم قرار می‌دهد و از مدیران ارشد استان قم نیز می‌خواهیم که حمایتی ویژه داشته باشند البته در این مسیر کسب نتایج و عملکرد مثبت در لیگ تأثیر روشنی بر ساز و کار حمایتی خواهد داشت و به همین دلیل نیاز است که همه اعضای تیم محمد سیما با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش کنند.

منعم اضافه کرد: تعصب خود را به فوتبال و فوتسال باید این گونه عنوان کنم که با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم میزبانی المپیاد فوتسال استعدادهای برتر کشور را به دست بیاوریم و تلاش می‌کنیم در ادامه مسیر در فوتبال نیز پیشرفت‌های جدی تری داشته باشیم. طی روزهای گذشته صحبتی با بخش خصوصی بر سر حمایت از تیم فوتبال قم در لیگ دسته دوم داشته‌ایم و امیدوارم به سرانجام برسد تا قم در لیگ دسته دوم فوتبال هم تیم داشته باشد.

کد خبر 4643683

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال قم لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی