Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قاین روز یکشنبه در جریان سفر استاندار خراسان جنوبی به روستای تیغاب با انتخاب گزینشی سخنران سعی کرد مانع بیان مشکلات مردم روستا در حضور استاندار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه در جریان سفر به شهرستان قاین در روستای تیغاب از توابع بخش آرین‌شهر شهرستان قاین جهت بررسی میدانی مشکلات و دیدار حضوری با مردم نیز حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بدو ورود به روستا بازدیدی از سطح روستا بازدیدی داشت و شنونده درخواست‌های مردمی بود. پس از حضور میدانی در روستا برای شندین سایر مشکلات، درخواست‌ها و ملاقات مردمی به محل مسجد روستای تیغاب رفت.

  یکی از اهالی روستای تیغاب در این خصوص به خاورستان، گفت: محمد کریمی فرماندار شهرستان قاین و بخشی بخشدار بخش آرین‌شهر برای بیان خیرمقدم خدمت استاندار و همراهانش، به صورت گزینشی فردی را به عنوان مجری انتخاب کرده بودند که اهل روستا نبود و فقط در روستای تیغاب معلم است.   وی افزود: این فرد حتی مدت زمانی که در روستا به عنوان معلم حضور داشته مستقر نبوده و نه‌تنها اهل روستا نیست و نسبت به مشکلات مردم اطلاعی ندارد بلکه به جای بیان مشکلات مردم در روستا به تعریف و تمجید از فرماندار قاین و بخشدار در حضور استاندار پرداخت.   این فرد گفت: شنیده شده ظاهرا شخص فرماندار و بخشدار به مجری گفته‌اند فقط به خیرمقدم خدمت استاندار و همراهانش و تعریف و تمجید از این دو نفر بپردازد و زمانی برای صحبت‌کردن دهیار، رئیس شورا و مردم در نظر گرفته نشود.   وی با بیان این‌که حتی به دهیار روستا و رئیس شورا نیز که قبل از آغاز جلسه هماهنگ شده بود تا یک نفر از این دو نفر به بیان مشکلات روستا بپردازد نیز اجازه صحبت‌کردن داده نشد، گفت: مگر ما اهالی روستای تیغاب نمی‌توانیم مشکلات خود را به گوش استاندار برسانیم؟ در روستای تیغاب سخنران داریم و نیازی به انتخاب سخنران غیربومی نداشتیم.   این فرد گفت: بعد از اتمام جلسه این اقدام فرماندار که باعث بی‌احترامی به مردم روستا شده بود، مورد اعتراض یکی از اعضای شورا واقع شد و  فرماندار قاین در پاسخ اعتراض به عضو شورا گفت "ساکت باش". حراست استانداری نیز جویای اعتراض شده و وقتی متوجه موضوع شدند، در پاسخ به این اقدام فرماندار گفت: " آقای فرماندار کار درستی انجام نداده است".   وی تصریح کرد: زمانی‌که فرماندار متوجه اعتراض شد و مشاهده کرد حراست استانداری پیگیر موضوع شده است، خودش در حضور حراست استانداری نسبت به اشتباهش اذعان کرد و گفت کار درستی نکرده و باید یک نفر از اهالی روستای تیغاب در حضور استاندار مشکلات را مطرح می‌کرد.   این فرد بیان کرد: اهالی روستای تیغاب نسبت به این اقدام فرماندار که به آن‌ها بی‌احترامی شده گلایه‌مند هستند و باید فرماندار پاسخ‌گو باشد.   وی همچنین از حضور استاندار در روستای تیغاب و قول مساعد برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره در این روستا تشکر کرد.   این اقدام فرماندار قاین، اولین حاشیه وی نبود و مشابه این اقدام در دهگردشی فرماندار از روستای چاهک در سال گذشته اتفاق افتاده است.    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی ثابت با اشاره به برگزاری سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ در اصفهان اظهار کرد: این کنفرانس در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان برگزار می ود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای کنفرانس ارسال شده و ۵۰ دانشگاه در فرآیند داوری مشارکت داشتند، همچنین ۱۶ میزگرد فنی و بنرهای تخصصی برای پوشش تمام ابعاد فناوری‌های هسته‌ای تدارک دیده شد.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران با بیان اینکه ۱۰۰ سخنران از مقالات برای سخنرانی‌های علمی انتخاب شد، تصریح کرد: در میزگردهای تخصصی ۸۰ سخنران علمی داریم و دانشمندان از کشورهای ۵ قاره و بیش از ۵۰ نفر فعال در مجموعه هسته‌ای میهمان داریم.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را آشنایی صنعت با آخرین پژوهش‌ها اعلام کرد و گفت: دانشجویان موضوعات اولویت کشور را در دستورکار قرار دهند، از صنعت هسته‌ای و دانشگاه‌های کشور و دانشجویان حوزه هسته‌ای برای همه حوزه‌ها حضور دارند.

کریمی ثابت با بیان اینکه در این کنفرانس تحقیقات پژوهشگران در ۴ بخش محتوایی ۱۳ گانه ارائه می‌شود که سخنرانان خارجی نیز حضور مؤثر دارند، گفت: همچنین میزگردهای تخصصی با بیش از ۸۰ سخنران از دانشگاه و صنعت و با حضور پژوهشگران خارجی صورت می‌گیرد و یکی از پنل‌های تخصصی به همین موضوع اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری اولین کنفرانس با هدایت‌های ریاست سازمان و همکاری مدیر کل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شد، ابراز کرد: نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای برای دانشجویان و پژوهشگران انجام شد و یکی دیگر از محورهای ارائه محتوا، پوسترها هستند که به مدت ۳ روز، در ۴ سالن در بازه زمانی صبح و عصر تدارک دیده شده و نشان از استقبال بالا و بلوغ صنعت هسته‌ای کشور است، موضوعاتی که در این همایش مطرح می‌شود از معضلات تمامی کشورهای دنیاست.

به گزارش مهر، این کنفرانس با محوریت کاربرد پرتوها، راکتورهای هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای برگزار می‌شود.

کد خبر 6097097

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ