Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: ساعت ۲۱ شب گذشته پس از تماس تلفنی یکی از معتمدان محله در روستای تنگه۱ به پاسگاه محل (ابوشانگ) مبنی بر وقوع دو فقره قتل در یکی از منازل این روستا به طور سریع مأموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران به محض مراجعه به نشانی اعلام شده در ابتدا با جوانی ۳۹ ساله درحالی‌که چاقو به دست شتابان قصد خروج از منزل را داشت مواجه می‌شوند که به طور سریع وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: مأموران پس از ورود به منزل، در یکی از اتاق‌ها با جسم بی‌جان یک دختر ۱۶ ساله و یک خانم جوان ۲۷ ساله مواجه شدند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه شخص دستگیر شده که قاتل و صاحب منزل بوده، پیش از ارتکاب این جنایت، خانواده خود را در یکی از اتاق‌های منزلش حبس کرده بود، یادآور شد: قاتل سپس دو مقتول را که هر دو متعلق به دو برادر دیگرش بودند را به اتاقی دیگر برده و یکی را با روسری خود او خفه و دیگری را با ضرب چاقو به گردنش به قتل رسانده است.

وی گفت: خانواده محبوس شده قاتل، توسط پلیس از اتاق بیرون آورده شدند و جنازه هر دو مقتول نیز به سردخانه انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس جنایی شد، افزود: قاتل در بازجویی با پلیس دلیل قتل را مسائل ناموسی عنوان کرده و گفته دو نفری را که به قتل رسانده دختران برادرانم بودند که پیش من زندگی می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: به گفته قاتل، پدر مقتول ۱۶ ساله در شیراز زندگی می‌کند و پدر دیگری سال‌ها پیش فوت کرده و دخترش پس از متارکه نزد وی زندگی می‌کرد.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه قاتل برای محاکمه قضایی در اختیار قانون قرار می‌گیرد، با اظهار تاسف از این حادثه تلخ تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها به جای تصمیم درست و استفاده از مجرای قانونی و یا حل موضوعات اینچنینی در نشست با بزرگان، دست به کار‌های غیرعقلانی و گاهی جنایت می‌زنند که دیگر پشیمانی هیچ سودی برایشان ندارد.

منبع مهر

انتهای پیام/ف

قتل برادرزاده‌ها بدست عمو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!