Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین  - فائزه مومنی؛ محسن پورسید آقایی،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی گفت:ما نمی‌توانیم با پل و اتوبان ساختن مسئله ترافیک را حل کنیم، باید میل مصرف را کنترل کنیم.

او ادامه داد: در دوره‌های گذشته به جای حل مسئله فرسودگی مینی بوس، مسئله را پاک کردند و آن‌ها را از مد حمل و‌نقل حذف کردند در حالی که نباید در همه خطوط از اتوبوس استفاده می‌ش‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورسید آقایی با بیان اینکه نگران دودزا بودن اتوبوس نیستیم،گفت:بنا داریم تمام اتوبوس های تهران حداقل آن‌هایی که متعلق به شهرداری است را مجهز به فیلتر دوده کنیم

وی تاکید کرد:۱۰۰دستگاه فیلتر دوده خریداری کردیم و درپاسخ به این شائبه که نصب فیلتر دوده باعث خرابی اتوبوس می‌شود، قرارداد نصب را با خود سازنده اتوبوس بستیم که بنا بر مشخصات فنی خودرو فیلتر دوده نصب سود

پورسید آقایی اظهار کرد: باتبدیل اتوبوس‌ها دیزلی به اتوبوس گازسوز  ۱۴۲هزار دلار  صرفه جویی سوخت داشتیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران مینی بوس مصرف سوخت حمل ونقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است

علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز  است و نسبت به قانونی که  پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان  مصرف سوخت ،بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها  و براساس بار است و با توجه به آنکه  مقرر شده است  ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است