Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه بهمن سبز حوزه هنری با تعامل شهرداری اصفهان بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان را در خیابان چهارباغ در محل سینما همایون سابق احداث می‌کند. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمود کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری از احداث بزرگترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان خبر داد و گفت: چند ماه پیش در نشست مشترکی بین نوروزی شهردار اصفهان به همراه چندی از اعضای شورای شهر اصفهان و محسن مومنی شریف ریاست حوزه هنری و محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری و مدیران موسسه بهمن سبز طرح رسیدگی به سینما همایون سابق در خیابان چهارباغ اصفهان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سینما که متعلق به حوزه هنری است در حال حاضر متروکه، مخروبه و بلا استفاده است و بخش تجاری جلویی آن هم متعلق به شهرداری است و همین باب تعاملی برای بازسازی و به سازی آن جا شده است.

وی تشریح کرد: روز گذشته در نشست مشترکی که در اصفهان بین مدیران بهمن سبز و شهردار و مدیرعامل مشارکت‌های مردمی در معاونت فرهنگی شهرداری برگزار شد، توافقات اولیه برای تبدیل سینما همایون به بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان صورت گرفت.

وی افزود: این مجتمع قرار است شامل سالن‌های سینما، کنفرانس، تئاتر، پلاتو، استادیو، فضاهای تجاری و تفریحی برای خانواده‌ها باشد.

کاظمی در پایان تاکید کرد: این توافقات در مرحله اولیه بوده و قرار است تا یک ماه آینده پیشنهاد طراحی و جانمایی آن توسط تیم فنی موسسه بهمن سبز انجام شود و با ارائه به شهرداری پس از کارشناسی‌های مکانیک خاک و ارتفاع و عمق خاک و ... پس از هماهنگی‌های لازم با سازمان میراث فرهنگی، گودبرداری مجموعه آغاز شود.

انتهای پیام/

R1356/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما