Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در مراسم افتتاح ترمینال سلام در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در شرایطی که بدخواهان می‌خواهند بگویند توسعه ایران متوقف شده و مردم از آینده ناامید شده اند ما شاهد حرکت‌های بزرگ در کشورمان هستیم، اظهار کرد: امروز اساس جنگ بدخواهان با اما جنگ امید یا جنگ اراده هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می خواهند به نقشه و توطئه خود امیدوار باشند و ملت را از آینده توسعه خود ناامید کنند اما ملت ما می خواهد سرزندگی خود را نشان دهد و دشمن را سرخورده سازد.

وی افزود: عکس العمل نظام جمهوری اسلامی در برابر فشارهای دشمنان که زیاد شده، قوی‌تر شده و افزایش یافته است، اما ما با هیچ ملت و کشوری قصد جنگ نداریم، هر چند که در برابر ما مسئولان و مقامات کشورهایی قرار گرفته اند؛ در این سوی میدان، فقط مسئولان و مقامات نیستند که در برابر دشمن ایستاده‌اند بلکه مردم کشورمان هم در این مقاومت نقش ایفا می‌کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: اقشار مختلف فشارهایی را تحمل می‌کنند، از جمله اقشار کم درآمد که فشارهای بیشتر و اقشار پردرآمد که فشار کمتری تحمل می‌کنند، اما در نهایت آنان در اهداف خود موفق نمی شوند.

 این خبر در حال تکمیل است....

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی جنگ نظام جمهوری اسلامی درآمد حسن روحانی رییس جمهور تحریم توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست