Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوایل خرداد ماه امسال بود که احتمالاتی مبنی بر طراحی و ساخت خودروهای سواری دیزلی در کشور مطرح شد؛ موضوعی که تاکنون مخالفت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را در پی داشته اما اگر روزی چنین خودروهایی در کشور تولید شود، شماره گذاری آن به چه صورت خواهد بود؟ که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در این باره توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش عصر ایران سردار سید کمال هادیانفر در گفت وگو با ایسنا درباره احتمال تولید خودروهای سواری دیزلی در کشور و چگونگی شماره گذاری این خودروها از سوی پلیس اظهارکرد: ما منعی برای شماره گذاری این خودروها نداریم، اما طبق قانون ابتدا باید سازمان حفاظت از محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز شماره گذاری این خودروها را به پلیس راهور بدهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه بحث محیط زیست در مورد خودروهای دیزلی مساله جدی است، گفت: در همین راستا نیز باید تائیدیه های لازم از سوی محیط زیست و وزارت صمت را برای شماره گذاری داشته باشیم و اگر این تائیدیه ها صادر شود، ما مشکلی در شماره گذاری نداریم.

پیش از این عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت وگویی با ایسنا مخالفت صریح خود را با تولید خودروهایی دیزلی در کشور اعلام کرده و گفته بود که «سازمان محیط زیست قطعاً با ورود موتور دیزل به ناوگان سواری مخالف است و امیدواریم که هیچ دولتی حاضر نشود که مجوز ورود ناوگان دیزل سواری را به جاده‌ها و شهرهای کشور صادر کند.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس راه هادیان فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری

سعید یوسف پور مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.

بیشتر بخوانید

مردم چهارمحال و بختیاری ۴۷ روز هوای سالم تنفس کردند

وی افزود: راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

در پایان از معلمان حامی محیط زیست چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است