Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:50:11 GMT

خراسان شمالی صاحب لیگ دسته یک فوتبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۸۵۷

خراسان شمالی صاحب لیگ دسته یک فوتبال می‌شود

‌مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از خرید لیگ دسته یک فوتبال در استان خبر داد.

‌کوروش بهادری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفره استان تکمیل شده است، اضافه کرد: باید این استادیوم و ۶۰ میلیارد تومانی که در این مکان هزینه شده است، مورد استفاده قرار بگیرد و از همین جهت پیگیر خرید لیگ‌های دسته یک و دو فوتبال هستیم که موافقت‌های اساسی انجام شده است و پرداخت هزینه باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای خرید لیگ دسته یک فوتبال شش میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار کرد: با توجه به آگاهی استاندار از اثرات مثبت ورزش در جامعه، همکاری بسیار خوبی شکل گرفته است و رایزنی‌ها با فدراسیون فوتبال نیز انجام شده است.

بهادری با تاکید بر اینکه تأمین این اعتبار کار مشکلی است، اظهار کرد: تاکنون نیز تصمیم بر انجام کار بوده است، اما پرداخت هزینه از طرف اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی امکان پذیر نبوده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته یک فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی