Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@19:03:52 GMT

حناچی با دوچرخه و اتوبوس در راه/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۰۴۵

حناچی با دوچرخه و اتوبوس در راه/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، پیروز حناچی به رسم مالوف سه‌شنبه‌ها، امروز، ۲۸ خردادماه ۹۸، با دوچرخه جهت حضور در مراسم رونمایی و بهره برداری از ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین، بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و به کارگیری ۱۱۷ دستگاه مینی بوس ساخت داخل، مسیر میدان توحید تا بوستان گفت‌وگو را پیمود.

او همچنین در مسیر بعدی با استفاده از اتوبوس‌های تندروی رک دار که امکان حمل دوچرخه با آن‌ها وجود دارد، به میدان جمهوری رفته و پس از آن مجددا با دوچرخه به محل برگزاری صد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی پیش از حضور در این مراسم از پروژه پل گیشا که قرار است در روزهای آخر هفته جمع آوری شود نیز بازدید کرد.

۴۷۲۳۴
 

کد خبر 1271187

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران حمل و نقل عمومی پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد محمدی در  مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران کشتی اصفهان در سال 1402، ضمن گرامیداشت هفته اصفهان اظهار داشت: به خاطر ندارم که در طول یک دهه گذشته مشابه این مراسم در حوزه کشتی برگزار  شده باشد و برگزاری این مراسم نویدبخش آن است که کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند.

وی افزود: امروز در کشتی اصفهان شاهد یک فضای دوستانه و بهم‌پیوستگی اعضا هستیم و همه بزرگان و پیشکسوتان و خیرین ورزشی برای موفقیت کشتی تلاش می‌کنند؛ همچنین مربیان، مسئولین کمیته‌ها نیز بر اساس وظایفی که دارند، برای موفقیت کشتی می‌جنگند و باشگاه‌های بزرگ هم پای کار آمده‌اند و خوشبختانه کشتی اصفهان روال خوبی در پیش گرفته و با تلاش‌های مجموعه مدیریت فعلی، باید در آینده نزدیک منتظر قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در مسابقات جهانی و المپیک باشیم‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد : ما در اصفهان هیچ چیزی کم نداریم و تنها باید فضا فراهم می‌شد که خوشبختانه این مهم رخ داد و همه بخش‌های اداره کل نیز تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد تا این فضا هر روز تقویت شود و در این راستا حتما حمایت‌های مالی و مادی نیز پیش‌بینی خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه پیشکسوتان عرصه کشتی استان گفت: این اتحاد، همدلی و  آرامش حاکم بر فضای کشتی استان نویدبخش روزهای خوب کشتی استان است و به نرسیدن اجازه می‌دهد تا مدال‌آوران آینده را تربیت کنند.

محمدی گفت: نتایج تصمیمات امروز ما در مسابقات و المپیک‌های آینده تاثیر خواهد گذاشت و از همه عزیزان و دلسوزان حوزه کشتی خواهشمندم کمک کنند تا برای کشتی اصفهان اتفاقات خوشایند و بزرگی رخ دهد و شاهد موفقیت کشتی‌گیران اصفهانی از مایین‌ترین تا بالاترین رده‌ها باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • واضح‌ترین تصویرها از مغز با قوی‌ترین دستگاه ام‌آرآی
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت