Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره آب‌‌وفاضلاب شهری کوهدشت با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۳درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت با ۶۰میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

میرحسین فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت در رابطه با پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت با اعتبار 60میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 33 درصد در حال ساخت بوده و ابنیه آن احداث شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان بهره‌برداری از این پروژه را سال 1400دانست و افزود: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت با 7 میلیارد و 200 میلیون تومان قرارداد اولیه پیمانکار در حال انجام کار است.

شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد2 میلیون مترمکعب پساب تصفیه‌خانه گلمان راهی دریاچه ارومیه می‌شودذخایر آبی استان همدان با نبود تصفیه‌خانه هدر می‌رود

مدیر اداره آب‌‌وفاضلاب شهری کوهدشت عنوان کرد: 41درصد از کل شبکه فاضلاب این شهر انجام گرفته و در صورت تأمین اعتبار و همکاری سایر ادارات از جمله شهرداری ان‌شاءالله اجرای پروژه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز