Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمیدرضاجمشیدی در آیین بهره‌برداری از طرح ملی شهرک صنعت دارویی برکت و رونمایی از ۹ دارو تولید داخل گفت: با راه‌اندازی این پروژه ایران به قطب فراورده‌های دارویی در کشور تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: در‌بخش حمایتی احداث بیش از ۱۰ هزار بیمارستان در‌مناطق محروم، تامین کاشت حلزونی هزار کودک ناشنوا و در‌بخش دارویی اشتغال ۴ هزار نفر را در این شهرک داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عدم رقابت با بخش خصوصی، تمرکز برفناوری‌های نوین در داروهای ضد سرطان، مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت الکترونیک را داشته و ۹۰۰ میلیارد تومان در حوزه داروهای نوین سرمایه‌گذاری داشتیم.

رئیس هیئت مدیره گروه دارویی برکت گفت: از ۱۰ شرکت دانش‌بنیان در نظام سلامت حمایت خواهیم کرد.

وی‌اظهار کرد: صندوق‌پژوهشی یک شرکت با مشارکت شهرک صنعتی دارویی و دانشگاه‌های علوم پزشکی تاسیس شده که نقطه اتصال‌دانش و صنعت شده است. همچنین ده‌ها پروژه تحقیقاتی در این شرکت انجام شده است.

جمشیدی بیان کرد: یک دارو در این شرکت‌ها تولید شده است که می‌تواند ۵۰ درصد سکته را کاهش دهد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز ۹ دارو در‌حیطه سلول درمانی، مواد شیمیایی و سلول درمانی رونمایی خواهد شد‌.

انتهای پیام/

320 / 320 داروهای نوین حمیدرضاجمشیدی شهرک صنعت دارویی برکت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: داروهای نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است