Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک هفت زورخانه برای ورزشکاران سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های خاش، زابل و زاهدان وجود دارد که بیش از ۳۰۰ ورزشکار در آنها به انجام فعالیت ورزشی می‌پردازند.

وی از اجرای ویژه برنامه‌های هفته ورزش پهلوانی و زورخانه ای در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ۵۰ برنامه نظیر رقابت‌های ورزشی، برپایی جشن گلریزان و دیدار با مسئولان استانی از ۲۵ تا ۳۱ خرداد همزمان با این هفته در استان درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای سیستان و بلوچستان گفت: زورخانه مهمترین پایگاه ترویج و آموزش اخلاق در ورزش است.

وی لازمه گسترش اخلاق و معنویت را در پرداختن به ورزش زورخانه ای دانست و گفت: گود زورخانه از مهمترین میدان‌های ورزشی است که می‌تواند به جوانان اخلاق را بیاموزد.

به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیأت استانی و ۵۰۰ هیأت شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

۷۳۱۶** ۶۰۸۱ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان