Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@08:51:33 GMT

حقوق دانشجومعلمان را طبق قانون افزایش دهید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۸۰۷

حقوق دانشجومعلمان را طبق قانون افزایش دهید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،‌ سال 98 برای معلمان آینده و تربیت‌کنندگان نسل‌های آتی این کشور با خبر بدی آغاز شد؛ «حقوق دانشجو معلمان افزایش نمی‌یابد» همین موضوع کافی بود تا صدای اعتراض دانشجومعلمان شنیده شود اما همانطور که قابل پیش‌بینی بود گوش شنوایی از سوی دولتمردان وجود نداشت.

حمیدرضا حاجی بابایی که مدت‌ها در حوزه آموزش‌وپرورش فعالیت کرده و مدتی بر کرسی وزارت آن هم تکیه زده است اکنون به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی به حمایت از دانشجومعلمان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مصاحبه و نطق‌های خود عدم افزایش حقوق دانشجومعلمان را غیر قانونی دانست و عنوان کرد که قوانین متعددی بر این واقعیت دلالت دارد که دانشجو معلمان و متعهدین دبیری باید مانند سایر فرهنگیان از مزایای افزایش حقوق بهره‌مند شوند.

وی بعد از ماه‌ها طرح مسئله افزایش حقوق دانشجومعلمان صبح امروز با صدور نامه‌ای حسن روحانی درخصوص قوانین موجود در کشور برای متعهدین خدمت تربیت معلم و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توصیحاتی ارائه کرد و خواستار پیگیری رئیس جمهور برای اعمال قانون شد.

در نامه حاجی بابایی آمده است: براساس قوانین موجود در کشور به ویژه قانون متعهدین خدمت تربیت معلم، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دارای احکام رسمی- آزمایشی هستند و از طرفی براساس مصوبه دولت حداقل حقوق در سال ۹۸، به میزان یک میلیون و ۵۶۳ هزار تومان است که قطعاً شامل حال آنها می‌شود. لذا مستدعی است با توجه به نظر مثبت سازمان امور اداری و استخدامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور دستور فرمایید اقدام مقتضی وقف مقررات مبذول شود.

با پیگیری‌های انجام شده باید منتظر ماند و دید در نهایت حق دانشجومعلمان به آنها داده می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام/

320 / 320 دانشگاه فرهنگیان مجلس شورای اسلامی ریاست جمهوری حقوق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان مجلس شورای اسلامی ریاست جمهوری حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!