Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:56:35 GMT

مدیربرنامه های قطبی: او عاشق پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۰۴۷

مدیربرنامه های قطبی: او عاشق پرسپولیس است

«مهدی حاج باقر» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: برخلاف اخبار منتشر شده هیچ مذاکره ای میان پرسپولیس و افشین قطبی صورت نگرفته و از رسانه ها می خواهم از گمانه زنی در این رابطه خودداری کنند. حاشیه سازی برای پرسپولیس و قطبی در این شرایط حساس کار صحیحی نیست.

وی ادامه داد: فراموش نکنید امروز هر کسی سرمربی پرسپولیس شود باید عاشق این تیم باشد و از خودگذشتگی زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشینی مربیان موفق کار دشواری است و فراموش نکنید افتخارات برانکو بی سابقه بوده است.

وکیل و مدیر برنامه های افشین قطبی در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت داشتن پیشنهاد، قطبی علاقه ای به حضور در پرسپولیس دارد، تصریح کرد: قطبی عاشق پرسپولیس است و شک نکنید در صورت داشتن پیشنهاد در مورد آن فکر خواهد کرد.

وی ادامه داد: قطبی فوتبال روز را به خوبی می شناسد و در میان هواداران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است اما چند نفری هستند که نمی خواهند او در ایران مربیگری کند.

«برانکوایوانکوویچ» سرانجام پس از نزدیک به ۵ سال حضور در تیم پرسپولیس و ایران به عربستان رفت و به تیم الاهلی پیوست. هر چند مرد کروات افتخارات شایسته ای با سرخپوشان کسب کرد و یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ولی شواهد حاکی از این است که او به خوبی از زوایایی قرارداد خود با طرف ایرانی آگاه بود تا مطمئن شود که مشکلات انضباطی از سوی نهادهای بین المللی متوجه اش نیست و می‌تواند به تیمی دیگر بپیوندد.
این در حالی است که بیشتر رسانه ها اعلام کردند که او نامه فسخ خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه داده ولی مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی است برخلاف آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، برانکو هیچ نامه فسخی به باشگاه ارسال نکرده است. بلکه او نامه‌ای مبنی بر فسخ دوستانه که در اصطلاح حقوقی از آن به عنوان «اقاله» می گوید به باشگاه ارسال کرده است.
همچنین که یکی از وکلای بین المللی فوتبال نیز معتقد است برانکو به صورت قانونی سرمربی پرسپولیس است و برای جدایی از این تیم باید نظر موافق مسئولان باشگاه را جلب کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افشین قطبی فوتبال برانکو ایوانکویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی در مورد احتمال بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران منتشر شده است. بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی از همکاری با سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس استقبال کرد و از آن مقطع اخبار در مورد احتمال حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی ایران شنیده شده است.

البته افشین قطبی در یک مصاحبه مفصل و اختصاصی با ورزش سه پیش از تعطیلات نوروز مدعی شد هنوز در این مورد به جمع‌بندی خاصی نرسیده و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

اما در ۴۸ ساعت اخیر شایعات عجیبی در مورد احتمال حضور افشین قطبی در تیم ملی ایران مطرح شد که خیلی زود با تکذیب مدیر برنامه و دوست نزدیک او مواجه گردید. 

چندی قبل حمید مطهری، دستیار امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، رسماً به عنوان سرمربی تراکتور فعالیت خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد جدایی او از تیم ملی قطعی شده باشد. دیروز شایعاتی منتشر شد که قرار است افشین قطبی به عنوان دستیار و جانشین حمید مطهری در تیم ملی ایران مشغول فعالیت شود که به نظر این خبر صحت ندارد. مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه افشین قطبی، در مصاحبه با ورزش سه مدعی شد هیچ صحبتی در خصوص حضور افشین قطبی به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی وجود نداشته و سرمربی فعلی تیم ملی ایران اخیراً در ارتباط با خود افشین قطبی پیشنهاداتی در خور تخصص و حرفه او ارائه داده و قرار است به زودی سرمربی فعلی اف سی ونکوور کانادا در این مورد پاسخ نهایی را به خود امیر قلعه‌نویی اعلام کند.

اما اخبار در مورد حضور دائم افشین قطبی به عنوان دستیار در کادر فنی امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار نیست قطبی در این سمت در تیم ملی ایران مشغول به فعالیت شود.

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • طوطی دراکولا ؛ این خون آشام عاشق میوه است! (+تصاویر)
  • دنیای فیزیک در آستانه یافتن تک‌قطبی‌های مغناطیسی؟
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی