Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان فدراسیون فوتبال در صورت تائید نهادهای ذیصلاح با یک ایرلاین خارجی جهت حمایت مالی از این فدراسیون مذاکره خواهند کرد.

طرفداری - در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران طلبی حدود 6 میلیون دلار دلار از فیفا دارد مسئولان فدراسیون فوتبال اقداماتی را در راستای بهبود شرایط انجام داده اند و در همین راستا با یک اسپانسر برای این فدراسیون وارد مذاکره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال با یک ایرلاین خارجی به عنوان اسپانسر وارد مذاکره شدند تا آنها اسپانسر فدراسیون شوند اما این موضوع نیاز به موافقت نهادهای ذیصلاح دارد. اگر نهادهای مختلف با اسپانسر پیشنهادی فدراسیون فوتبال موافقت کنند بخش اعظمی از مشکلات فدراسیون فوتبال حل خواهد شد.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال برای هزینه‌های رفت و آمد لژیونرها برای بازی های دوستانه تیم ملی و اردوهای پیش رو و ... نیاز مالی دارد و به همین دلیل خواستار همکاری با ایرلاین خارجی به عنوان اسپانسر شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران