Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک مقام مسئول در استان خوزستان از پهلوگیری کشتی ۳۳ هزار تنی حامل شکر کوبا در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، خدارحم امیری زاده، مدیرکل غله خوزستان اظهار کرد: محموله این کشتی در حال تخلیه و انتقال به واحد‌های نیشکری خوزستان برای تصفیه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: چند کشتی دیگر حامل شکر از کشور‌های برزیل، کوبا و هندوستان در حال رسیدن به بندر امام خمینی (ره) هستند.

به گفته مدیرکل غله خوزستان از ابتدای امسال تاکنون حدود ۴۰۰ هزار تن شکر خام از بندر امام وارد کشور شده و به کارخانه‌های تصفیه شکر کشور انتقال یافته اند.

امیری زاده از برنامه شرکت بازرگانی دولتی ایران برای واردات ۱.۲ میلیون تن شکر از بندر امام خمینی (ره) تا پایان سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به کاهش شدید تولید شکر در خوزستان که تا پیش از بروز سیلاب فروردین ماه امسال، حدود ۴۰ درصد شکر کشور را تولید می‌کرد افزود: برای واردات شکر خام از بندر امام خمینی (ره) هیچ مشکل بازدارنده‌ای وجود ندارد. حدود ۲.۴ میلیون تن کالا‌های اساسی در این بندر در حال تخلیه است.

خاطرنشان می‌شود؛ بندر امام خمینی (ره)، هاب واردات کالا‌های اساسی و فله‌ای به کشور است. این بندر که ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه ۵۰ میلیون تن کالای نفتی وغیرنفتی را دارد دومین بندر بزرگ عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تخلیه بارگیری کشتی محموله بندر امام شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

دریافت 12 MB کد خبر 6097976

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور
  • بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر
  • دستگیری عضو شورای بندر ماهشهر
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان