Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در سه سال گذشته اعتبارات عمرانی کشور ۶۲ هزار میلیارد تومان ثابت مانده اما به رغم این منابع ثابت مانده اعتبارات عمرانی استان اردبیل هر سال ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در سه سال گذشته اعتبارات عمرانی کشور 62 هزار میلیارد تومان ثابت مانده اما به رغم این منابع ثابت مانده اعتبارات عمرانی استان اردبیل هر سال 35 درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اردبیل در گذر از دهه سوم استان شدن خود همچنان با مشکلات زیرساختی و عمرانی روبروست و از نبود این زیرساخت‌ها رنج می‌برد.

1500 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافتمعاون امور عمرانی وزیر کشور: مشکلات مالی شهرداری‌ها برطرف می‌شوداجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار مشهد نیازمند توازن است

بدری این استان را نیازمند نگاه ویژه با تبعیض مثبت در قیاس با سایر استان‌ها دانست و بیان کرد: باید در مسیر توسعه متوازن گام برداشت چرا که استان اردبیل همچنان از منظر برخورداری از بزرگراه در ردیف استان سی‌ام کشور قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تلفات جاده‌ای در این استان را بالا و اسفناک خواند و گفت: با پیگیری استاندار اردبیل و تلاش نمایندگان استان در مجلس در دو سال گذشته ردیف‌های اعتباری ویژه برای احداث بزرگراه در نظر گرفته شده است که از جمله آن اتصال نیر به بزرگراه سراب – بستان‌آباد، اردبیل – سرچم، نمین – آستارا، سه راهی سربند به پارس‌آباد، لنگان به گرمی و اتصال به بیله‌سوار اشاره کرد.

بدری از پیگیری برای اختصاص اعتبار ویژه برای اجرایی شدن پروژه فاضلاب اردبیل – نمین و تأمین آب شرب اردبیل از یامچی خبر داد و بیان کرد: برای راه آهن اردبیل از فاینانس داخلی سالانه 250 میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده که این مبلغ علاوه بر منابع دولتی اختصاص یافته به این پروژه است.

بدری افزود: ما از طرح درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس حمایت کردیم تا سهم شهرداری‌ها از محل ارزش افزوده تا 50 درصد افزایش یابد که امیدواریم هم از این محل و هم جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری‌ها منابع اعتباری واریز شود.

وی با قدردانی از تلاش و پیگیری معاونت امور عمرانی وزارت کشور در تلاش برای جذب منابع و اعتبارات بیشتر به این مجموعه در فصل بودجه‌ریزی اظهار کرد: سهم خوبی برای شهرداری‌ها از محل ارزش افزوده به ویژه فرآورده‌های نفتی و سیگار اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P4001/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در جلسه شورای اداری استان سمنان با قدردانی از مردم و عوامل اجرایی دور دوم سفر رییس جمهور ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مصوبات و اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور به خوبی اجرایی شد ؛ مصوبات و اعتبارات دور دوم سفر هم بخوبی محقق و اجرایی شود
استاندار سمنان هم با قدردانی از استقبال پرشور مردم و تمام عوامل اجرایی ورسانه‌ها گفت: با توجه به گزارش سامد مبنی بر حدود ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ در خواست مردمی ثبت شده ،  افزایش بیش از ۴ برابری درخواست‌های مردمی در مقایسه با دور نخست سفر بیانگر افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش وظایف دولت در قبال مردم است
سید محمدرضا هاشمی تحقق شعار سال و تامین منابع آب را از اولویت‌های امسال استانداری اعلام و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی استان تا اول شهریور ماه امسال سریعتر اقدام کنند
حمیدی معاون امورعمرانی استاندار سمنان با اشاره به ۱۴۵ پروژه مصوب دور دوم سفر با اعتبار هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان گفت: اعتبار عمرانی دور دوم سفر رییس جمهور بیش از سه برابر و از رقم سه هزار میلیارد تومان سفر اول به رقم بیش از ۱۰  هزار میلیارد تومان رسیده است و اختصاص این رقم برای امسال از نکات قابل توجه در اعتبارات عمرانی دور دوم سفر است
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به نیمه تمام بودن ۵۵۵ پروژه استان افزود: برای اتمام این تعداد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در جلسات دور دوم سفر پیشنهاد شدکه بنا به پیشرفت فیزیکی هر پروژه این رقم پیشنهادی هزینه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی