Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:24:20 GMT

توافق سه کشور اروپایی برای ساخت جنگنده

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۸۸۱

توافق سه کشور اروپایی برای ساخت جنگنده

فرانسه، آلمان و اسپانیا روز دوشنبه برای ساخت یک جت جنگنده مشترک اروپایی و همچنین سامانه مبارزه هوایی که قادر است هواپیماهای بدون سرنشین و ماهواره را کنترل کند، توافق کردند.

به گزارش مشرق، وزرای دفاع سه کشور اروپایی با استفاده از مدل جت به عنوان پیش زمینه در نمایشگاه هوایی پاریس قراردادی امضا کردند که نشان دهنده نحوه همکاری این سه در این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود سامانه هوایی مزبور تا سال ۲۰۴۰ میلادی عملیاتی شود.مقامات هنوز اعلام نکرده‌اند که هزینه این قرارداد چقدر است اما خبرگزاری آلمان هزینه آن را یکصد میلیارد یور و(۱۱۲ میلیارد دلار) برآورد کرده است.

بیشتر بخوانید: گزینه‌های جایگزین «اف -۳۵» برای ترکیه+عکس

نمایشگاه هوایی پاریس قدیمی‌ترین نمایشگاه صنایع هوایی جهان است که در سال ۱۹۰۹ میلادی پایه‌گذاری شده است.نمایشگاه امسال هوایی پاریس از ۲۷ خرداد تا دوم تیر ۱۳۹۸ در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می‌شود.این نمایشگاه بزرگترین رویداد هوا فضا در دنیای امروز محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری اروپا جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد