Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:46:41 GMT

کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در هنگ مرزی سردشت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۱۱۶

کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در هنگ مرزی سردشت

‌سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق توسط مأموران هنگ مرزی سردشت خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، سرهنگ فردین پیری در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از رونق تولیدات داخلی و همچنین انسداد نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با انجام یکسری اقدامات دقیق اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق را از قاچاقچیان کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرزبانان در عملیاتی منسجم توانستند تعداد ۱۰۹۲ قطعه یاتاقان خودرو اسکانیا، ۶۹۵۵ عدد لوازم جانبی تلفن همراه و ۸۴۰ متررول پارچه کشف و ضبط کنند.

سرهنگ پیری با اشاره به ارزش ۶ میلیارد ریالی کشفیات فوق خاطرنشان کرد: کلیه اقلام مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد