Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:01:19 GMT

دنیزلی: هدفم برآوردن انتظارات هواداران است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۱۳۹

دنیزلی: هدفم برآوردن انتظارات هواداران است

دنیزلی در آستانه پرواز از فرودگاه بین المللی استانبول با خطوط هوایی ایرانی «آتا» در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این سابقه حضور در تهران را داشتم و حالا به تبریز می‌روم و آنجا با تیمی خواهیم بود که از حمایت هواداران ترک بهره می‌برد؛ امیدواریم که بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. زمانی که به تبریز برسیم کار مختصری در مورد کمپ تمرینی و کادر فنی پیش رو داریم و ۴۰ روز بعد مهمترین هدف موفقیت تیم در لیگ برتر و همچنین کمک به بهبود روابط بین ۲ کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه حریت ترکیه ضمن درج این مصاحبه مدعی شد که باشگاه ترکتورسازی با قراردادی یک ساله دنیزلی را به خدمت گرفته است.

تراکتورسازی بدنبال کسب رتبه پنجم لیگ برتر ایران در فصل گذشته، «ژرژ لیکنز» سرمربی بلژیکی خود را برکنار و «مصطفی دنیزلی» را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرد.

دنیزلی که متولد شهر چشمه در استان ازمیر است، با سه تیم مطرح ترکیه‌ای گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش به قهرمانی لیگ برتر این کشور دست یافته و از محبوبیت ویژه ای در فوتبال ترکیه و البته مردم تبریز برخوردار است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مصطفی دنیزلی لیگ برتر ایران باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران