Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه پس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران عنوان شده بود که اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد برای برنامه‌ریزی به منظور اجرای آن به زودی اعلام می‌شود پس از یک و نیم ماه از پایاه نمایشگاه کتاب کماکان این اتفاق رخ نداده است.

در همین زمینه محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سووال مهر عنوان کرد که برای این اتفاق هنوز زمان نگذشته است و کارهای این اتفاق در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جوادی اعضای شورای سیاست‌گذاری برای صدرو حکم در دست بررسی هستند و در روزهای اخیر به دلیل مسائل مرتبت با موضوع تامین کاغذ ناشران کمی این موضوع به تعویق افتاده است و وی امیدوار است این احکام به زودی صادر شود.

از سوی دیگر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران نیز به تازگی در فراخوانی نسبت به اصلاح آئین‌نامه اجرایی نمایشگاه کتاب تهران خبر داده و از همه فعالان فرهنگی خواسته است تا در این زمینه پیشنهاداتی را ارائه کنند. با توجه به اینکه حدود فعالیت‌های شورای سیاست‌گذاری باید در این آئین‌نامه مد نظر قرار گرفته و مصوب شود به نظر می‌رسد این موضوع نیز در تعویق احکام شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب در سال آتی بی‌تاثیر نیست.

یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی نمایشگاه کتاب در سال آتی انتخاب زمانی برای برگزاری آن است که پیش از این قائم مقام نمایشگاه کتاب به صورت تلویحی از احتمال انتقال آن به پاییز خبر داده بود.

کد خبر 4644099 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن جوادی نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه رکن اساسی برای اجرای سیاست های توسعه دریامحور

تین نیوز

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: سیاست گذاری یکپارچه امور دریایی؛ تدوین طرح جامع توسعه دریامحور و تامین و ارتقای سرمایه انسانی متعهد و کارآمد، سه رکن اساسی برای اجرای درست و بی کم و کاست سیاست های کلی توسعه دریا محور توسط دولت و قوه مجریه خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی علی اکبر مرزبان در نشست ویژه اعضای شورای مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور با موضوع ارائه گزارش عملکرد اقدامات و برنامه های نهاد دریایی در اجرای سیاست های کلی نظام در خصوص توسعه دریامحور، تاکید کرد: هر کدام از ارگان های دریایی، پازلی از سیاست های جامع دریایی و طرح توسعه دریا محور را تشکیل می دهند.

مرزبان افزود: شورای مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور در این نشست به دنبال این است که با تجمیع وظایف و ماموریت های ذاتی هر کدام از ارگان ها، شکل کلی اجرایی و یکپارچه سیاست های نُه گانه ابلاغی احراز شود.

وی با بیان اینکه دولت موظف شده است تا در اجرایی سازی سیاست های کلی توسعه دریامحور، هماهنگ با قوای دیگر عمل کند، اظهار کرد: دولت در سه حوزه "تقدیم لوایح"؛ "تدوین مقررات و دستور العمل برای روان سازی اقدامات" و" اقدامات اجرایی" باید هماهنگ با مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه گام بردارد.

مرزبان با بیان اینکه با ابلاغ سیاست های توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، تمام دستگاه های مرتبط با صنعت دریایی و ارگان های دریایی به تکاپو افتادند، خاطرنشان کرد: در نشست ویژه اعضای شورای مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور با تاکید بر اقتصاد دریایی، راهکارهای سیاست گذاری یکپارچه امور دریایی و تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سه رکن اساسی برای اجرای سیاست های توسعه دریامحور
  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • کتاب اصلی‌ترین عامل تمدن‌سازی است
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • مبارزترین فرهنگ ادبی بین‌المللی فرهنگ فلسطینی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند