Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@03:28:56 GMT

رشد مراقبت های بهداشت و درمان در کشور قابل توجه بود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۳۲۱

رشد مراقبت های بهداشت و درمان در کشور قابل توجه بود

قائم مقام وزیر بهداشت، گفت: رشد مراقبت های بهداشت و درمان در کشور قابل توجه بوده و در افق ۲۰ ساله به دنبال کسب جایگاه نخست در گردشگری سلامت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «ایرج حریرچی» در آئین افتتاحیه کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشوهای عضو اکو در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رشد مراقبت های بهداشت و درمان کشور قابل توجه بوده و در افق ۲۰ ساله به دنبال کسب جایگاه نخست در گردشگری سلامت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام وزیر بهداشت، تصریح کرد: شبکه سلامت در کشور یکی از الگوهای موفق برای دیگر کشورها است و فعالیت های درمانی با استانداری بین المللی مطابقت دارد.

 

این مقام مسئول، افزود: کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو با هدف ایجاد حلقه اتصال برای فراهم کردن زمینه گردشگری سلامت در کشور است و امیدواریم بتوانیم با کشورهای همسایه مراودات بیش از پیش در این حوزه داشته باشیم.

 

حریرچی، خاطر نشان کرد: ارز آوری بخش درمان در کشور از گردشگری سلامت رو به افزایش است و استفاده از خدمات درمانی کشور برای اتباع کشورهای همسایه افزایش چشمگیری دارد.

 

قائم مقام وزیر بهداشت، یادآور شد: نیروهای با استعداد پزشکی و امکانات و تجهیزات پیشرفته آمادگی پذیرش افزایش توان گردشگری سلامت را در کشور فراهم کرده است.

 

وی، ادامه داد: گردشگری سلامت زمینه معرفی استان ها و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در کشور را با سرمایه گذاری های مختلف فراهم می کند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت مجلس کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه ایلام اردبیل خطبه های نماز جمعه مراقبت های بهداشتی توسعه گردشگری سلامت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است