Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:48:42 GMT

کارمزد شارژ من کارت حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۳۴۷

کارمزد شارژ من کارت حذف شد

با مصوبه شورای شهر مشهد، پرداخت ۲۰۰ تومان کارمزد شارژ من کارت در باجهها و محلهای شارژ "من کارت" حذف و برای شارژ غیرحضوری توسط تلفن همراه و دستگاه‌های هوشمند شارژ ۳ تا ۱۰ درصد شارژ اضافه نسبت به مبلغ شارژ در نظر گرفته شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امروز (سه‌شنبه) در شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، ابتدا لایحه حذف کارمزد شارژ "من کارت" و در نظرگرفتن مشوق برای افرادی که اقدام به شارژ من کارت خود از طریق دستگاه‌های هوشمند و تلفن همراه می‌کنند، در دستور کار قرار گرفت و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شهرداری مشهد مکلف شد به‌منظور فرهنگ‌سازی و تشویق شهروندان به روش‌های شارژ غیرحضوری، نسبت به شارژ "من‌کارت" طبق موارد عنوان شده در بندهای لایحه، از ۳ درصد تا ۱۰ درصد نسبت به مبلغ شارژ اقدام کند.

شهربازی ۲۲۵۲ میلیارد ریالی

در ادامه این جلسه لایحه راه‌اندازی و بهره‌برداری از مجموعه تفریحی گردشگری بوستان خورشید به روش ساخت، بهره‌برداری، تسهیم درآمد و انتقال (B.O.S.T) در دستور کار قرار گرفته و پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری احداث، تجهیز، راه‌اندازی و بهره‌برداری از مجموعه تفریحی گردشگری بوستان خورشید به روش ساخت، بهره‌برداری، تسهیم درآمد و انتقال (B.O.S .T)، با شرکت توسعه گردشگری آرمان نگاه شمس به مبلغ تقریبی سرمایه‌گذاری ثابت، دو هزار و ۲۵۰ و دو میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال اقدام کند.

مجوز انعقاد قرارداد پیمانکاری احداث و بازگشایی خیابان کوشش تا خلج

لایحه درخواست مجوز انعقاد قرارداد پیمانکاری احداث و بازگشایی خیابان کوشش تا خلج یکی دیگر از دستور جلسه‌های شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد بود که پس از تصویب، به شهرداری مشهد اجازه داده شد در قالب انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری و پیمانکاری با شرکت بتن ماشین قدس رضوی نسبت به اجرای پروژه بازگشایی و احداث خیابان کوشش تا خیابان خلج شامل به صورت ۲۰% نقد و ۸۰% غیرنقد در قبال اعطای امتیاز پروانه ساختمانی به املاک متعلق به خود یا افرادی که از سوی این شرکت به شهرداری معرفی می‌شوند، اقدام کند.

آیین‌نامه اهدای نشان مشهد

در ادامه این جلسه لایحه آیین نامه اهدای نشان مشهد نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا به منظور اعتلای هویت و تقویت حس تعلق شهری در شهروندان، افزایش انگیزه برای خدمت‌رسانی و توسعه شهری و همچنین بزرگداشت و حمایت از مفاخر و چهره‌های برجسته‌ای که خدمت ویژه‌ای در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره ارائه کرده‌اند، بر اساس آیین‌نامه اهدای نشان مشهد اقدام کند.

بهای خدمات ورود به محدوده زمانی و مکانی وسایل نقلیه باری سنگین

همچنین در ادامه با تصویب شورای شهر و به منظور ایجاد انضباط ترافیکی به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به دریافت بهای خدمات صدور مجوز برای خودروهای باری سنگین که درخواست تردد در یکی از محدوده‌های زمانی و مکانی شهر مشهد را مطابق محدوده‌های مصوب شورای هماهنگی ترافیک استان (همتا) دارند، اقدام کند.

مجوز ارائه خدمات رایگان قطارشهری در مناسبت‌های خاص

یکی دیگر از دستورهای جلسه علنی امروز لایحه مجوز ارائه خدمات رایگان قطارشهری مشهد در مناسبت‌های خاص بود که پس از تصویب به شهرداری مشهد (شرکت بهره‌برداری قطارشهری) اجازه داده شد، در روز شهادت امام رضا (ع)، یوم الله ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس، از شروع فعالیت تا دو ساعت پس از اتمام رسمی مراسم در تمامی خطوط در حال بهره‌برداری اقدام به خدمات‌رسانی رایگان کند.

همچنین در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر تمدید مدت اجرای نامگذاری یکی از معابر، میادین، فرهنگسرا و غیره به نام "خواجه نصیرالدین طوسی" و "پوران شریعت رضوی" و تشکیل اداره صدور مجوزهای ساختمانی پروژه‌های بزرگ‌ مقیاس نیز به تصویب رسید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دریافت کارمزد شهرداری مشهد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری itel T11 Pro از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت itel که تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی صوتی است، به تازگی هندزفری T11 Pro TWS را در هند معرفی کرده است، این محصول دارای ویژگی‌های مناسبی است؛ برای نمونه، با یک بار شارژ کامل تا ۴۳ ساعت پخش را ارائه می‌کند، طراحی شیکی دارد و از درایورهای ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد.

هندزفری itel T11 Pro دارای باس خروجی قدرتمند است، از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد و از اتصال بلوتوث ۵.۳ نیز پشتیبانی می‌کند، برد اتصال بلوتوث تا ۱۰ متر است؛ هر کدام از هندزفری‌ها دارای باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است، کیس شارژ آن نیز دارای باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، هندزفری‌ها را می‌توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا دو ساعت پخش را ارائه می‌دهد.

هندزفری itel T11 Pro گواهی IPX5 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است، قیمت آن نیز تقریباً ۱۶ دلار ارزیابی شده است و در دو رنگ آبی و سبز عرضه می‏‌شود، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این محصول در بازارهای جهانی در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 748274

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم