Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین مهربان و یونس شاکری دو بازیکن فصل گذشته پدیده به مدت ۴ سال دیگر قرارداد خود را با این باشگاه مشهدی تمدید کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه پدیده شهر خودرو، در ادامه فعالیت‌های این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات، قرارداد یونس شاکری و حسین مهربان با این باشگاه به مدت ۴ سال دیگر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافق با این دو بازیکن بومی که در لیست یحیی گل‌محمدی حضور داشتند، در شرایطی حاصل شد که تیم‌های زیادی، به دنبال جذب آنها بودند، اما با تلاش حمیداوی مالک باشگاه این دو بازیکن در مشهد ماندنی شدند.

حسین مهربان از جمله بازیکنانی است که در آکادمی پدیده به فوتبال ایران معرفی شد. مهربان از لیگ چهاردهم به همراه پدیده در لیگ‌برتر حضور دارد و فصل گذشته یکی از نفرات تاثیر گذار گل‌محمدی در خط حمله بود و توانست نمایش خوبی از خود ارائه کند.

یونس شاکری نیز فصل گذشته کنار امین قاسمی‌نژاد با به ثمر رساندن ۱۰ گل، بهترین گلزن تیم فوتبال پدیده شهرخودرو بود. وی موفق شد در آخرین دیدار فصل گذشته، با یک ضربه سر دیدنی، گل برتریتیمش را مقابل ماشین‌سازی به ثمر برساند تا برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال خراسان، یک باشگاه مشهدی به سهمیه آسیایی دست یابد.

پیش از این، تیم پدیده سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان نامی و باتجربه استقلال تهران را جذب کرد و قرارداد اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مرادمند، سعید صادقی و علی نعمتی نیز تمدید شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پدیده شهر خودرو سید مهدی رحمتی یونس شاکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام