Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امید رحمانی، معاون فرهنگی حوزه علمیه استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: دومين دوره تربيت مربی تدبر در قرآن كريم «جزء 29» ويژه طلاب سطح یک به بالا برگزار از سوی معاونت فرهنگی حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دوره طی سه روز متوالی برگزار می‌شود، ادامه داد: در پايان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهي نامه معتبر اهداء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شركت در دوره به حوزه فرهنگی حوزه مراجعه کنند، افزود: با توجه به محدود بودن ظرفيت، اولويت با كسانی است كه زودتر ثبت نام کنند.
وی یادآورشد: دوره تدبر در «جزء 30 » قرآن نیز برگزار شد و طی برپایی آزمونی به شرکت کنندگان ممتاز گواهی پايان دوره ارائه خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن تدبر در قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان از بی‌هویتی نسل جوان جلوگیری کنند

استاندار خراسان جنوبی در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان گفت: معلمان با آموزش‌های خود باید از بی‌هویتی نسل جوان جلوگیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، جواد قناعت امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه خراسان جنوبی که با حضور فرماندار بیرجند، رئیس مجمع نمایندگان استان، فرمانده انتظامی، خانواده شهید فانی از بشرویه و پیشکسوتان فرهنگی و معلمان استان برگزار شد اظهار داشت: 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری است که آثار ماندگاری را که بیشتر آنها در حوزه تعلیم و تربیت است، برای ما باقی گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه در این روز علاوه بر تجلیل از شهید مطهری از همه شهدای فرهنگی که با ایثارگری‌های خود نهال انقلاب را به درخت تنومندی تبدیل کزدند، نیز قدردانی می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه فرهنگی، جامعه‌ای است که در همه امور زیر بنایی تاثیرگذار است، ادامه داد: بیش از چهار دهه در محاصره و تحریم‌های علمی بودیم، اما جوانانی که تربیت شده شما هستند، در همه حوزه‌ها موفق به پیشرفت‌های علمی شدند.

به گفته وی پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان به گونه‌ای است که از کشورهای دیگر برای پیوند قلب و کلیه به ایران می‌آیند. موضوع آموزش ازجمله موضوع‌های مهمی است که دولت سیزدهم به آن توجه خوبی دارد زیرا آموزش، محور همه امور و معلم در کانون آن قرار دارد. باید دقت کنیم که نسل جدید دچار بی هویتی نشود که نقش اساسی در این زمینه را معلم بر عهده دارد و این یکی از وظایف مهم معلمان در تهاجم فرهنگی وحشتناک به ایران اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پهبادها و موشک‍‌‌های تولید جوانان ایران یک بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت گفت: برای اولین بار ایران پایگاه عین الاسد را مورد حمله قرار داد و بعد از 70 سال برای اولین بار ایران به پایگاه نیروی هوایی اسرائیل به دلیل حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در لبنان، انتقام گرفت. 10 کشور در حمله ایران به اسرائیل پشتیبانی پدافندی از این کشور کردند اما با این وجود به دلیل پیشرفت در سخت افزاری به جای رسیده‌ایم که حمله نظامی دشمن به ایران منتفی شده است.

وی تصریح کرد: دشمن با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای خود از لحاظ نرم‌افزاری اقداماتی را برای اجرا در ایران برنامه‌ریزی کرده است. امروز اقتدار سخت‌افزاری ایران به رخ جهانیان کشیده شده و یکی از وظایف مهم معلمان تربیت نیروهای شایسته در طراز ایران اسلامی است. یکی از دغدغه  مهم دولت در حوزه فرهنگیان است و در این راستا طرح رتبه بندی فرهنگیان بعد از 15 سال با کمک مجلس اجرا شد.

 به گفته قناعت نگاه دولت به فرهنگیان، نگاه استراتژیکی است و وظیفه ماست که همواره در خدمت جامعه فرهنگی و معلمان باشیم.

معلمان در عملیات وعده صادق، نقش مهمی داشتند

سلمان اسحاقی نیز در مراسم اظهار داشت: معلمان در عملیات تنبیهی وعده صادق با تربیت جوانان شایسته ایران اسلامی نقش مهمی دارند.

وی در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان گفت: نمی‌توانیم نام حاج قاسم را ببریم ولی نام معلمان او را در ذهن خود نیاوریم. در عملیات تنبیهی وعده صادق نیز معلمان با تربیت طهرانی‌ها و حاجی‌زاده‌ها سهم مهمی داشتند. دشمنان اگر بخواهند به کشور ما آسیب برسانند، این کار را از طریق آسیب رساندن به زیرساخت‌های فرهنگی ما انجام خواهند داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس و دولت از ابتدای کار خود در عمل، توجه به معلمان را نشان دادند و دولت سیزدهم  طرح رتبه‌بندی معلمان هر چند اشکالاتی دارد که باید اصلاح شود اما بعد از 15 سال دولت سیزدهم آن را  اجرا کرد تا در این زمینه به قانون جامعی برسیم. جایگاه معلمان در رتبه‌بندی تعریف شده و باید به زیرساخت‌های اجرای آن به خوبی توجه شود.

اسحاقی در این مراسم گفت: سه نفر از فرهیختگان استان (محسن پویان، حسین زنگویی و غلامرضا بهنام) در تهران تجلیل می‌شوند. بر اساس آیات قرآن، اعمال ما چون بذرهایی هستند که بعضی مثمر هستند و بعضی کمتر محصول می‌دهند.  بذری را که معلم در جامعه انسانی می‌کارد مانند بذری است که هیچگاه از بین نمی‌رود و نتیجه آن در سال‌های بعد مشخص می‌شود.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده شهید محمدمهدی فانی و شهید محمود احمدی‌کاریزنو از معلمان نمونه استان توسط استاندار تجلیل شد.

انتهای پیام/251/

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ مربی برای برگزاری دوره‌های هویت در مدارس مرکزی آموزش دیدند
  • حوادث ناشی از کار دومین علت مرگ در کشور است
  • معلمان از بی‌هویتی نسل جوان جلوگیری کنند
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند