Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:57:24 GMT

تعیین تکلیف وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۵۴۴۲

تعیین تکلیف وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: در دیدار با معاون وزیر نفت درباره وضعیت تیم نفت و خواسته مردم گفتگو کردیم که در پایان مقرر شد به طور فوری تکلیف باشگاه نفت از بابت هیئت مدیره و بودجه مشخص شود.

وی افزود: انتظار می رود امسال تیم فوتبال صنعت نفت آبادان متفاوت تر از نیم فصل نخست سال گذشته به میدان آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه عمده مراجعه این روزهای فرمانداری از طرفداران تیم صنعت نفت هستند، ادامه داد: خود را موظف و مکلف می دانم تا در کنار مردم عزیزمان از تیم حمایت کنیم.

موسوی گفت: آبادانی ها تیم صنعت نفت را در قواره چهار بازی آخر فصل می خواهند و باشگاه و تیم صنعت به طور حتم این توانایی را دارند.

نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با حضور ۱۶ تیم از مرداد ماه امسال آغاز می شود، صنعت نفت آبادان که در این هشت دوره گذشته سه دوره سقوط کرده و در دو مرحله یک دوره برای سه سال و این دوره برای چهارمین سال در لیگ برتر باقی مانده، وضعیت خوبی ندارد.

فصل نقل و انتقالات به طور رسمی آغاز شده و تیم های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکن مورد نظر خودشان هستند و این در حالی است که تیم صنعت نفت آبادان هنوز در بلاتکلیفی تعیین هیئت مدیره به سر می برد دیگر چه رسد به جذب سرمربی و بازیکن.

شهاب گردان (دروازه بان)، حامد پاکدل (مهاجم)، فرانکو اولیویرا، جاناتان بالتلی، عزیز سیلیکوف، ماکومبا گانجی (خارجی های تیم نفت) تاکنون از این تیم جدا شدند.

نفتی ها در فصل نوزدهمین، نهمین دوره حضور خود در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه می کنند و باید دید این تجربه خوب خواهد بود یابد.

انتهای پیام/ د

وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامهریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی،کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و غیره ثبت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس