Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به ضرورت پیگیری اقدامات متوازن در مبارزه با مواد مخدر گفت: باید مهندسی اجتماعی مراکز آلوده توسط اعضای شورای مواد مخدر استان تهران در دستور کار باشد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، حمیدرضا گودرزی امروز در همایش مشارکت‌های مردمی در حوزه اعتیاد با تأکید بر ضرورت افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر از 8 هزار به 14 هزار نفر در استان تهران اظهار داشت: علاوه بر این راه‌اندازی مرکز غربالگری در غرب، شرق و مرکز استان به ظرفیت هر کدام 300 نفر نیز انجام شده که 28 هزار معتاد متجاهر ساماندهی و 20 هزار نفر نیز پذیرش شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری جدی دستگاه‌های انتطامی و امنیتی بر پیشگیری و درمان اعتیاد تصریح کرد: استان تهران نخستین استان در کشور است که اقدام به تشکیل و راه‌اندازی کمیته و کارگروه نظارت بر مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب کرده است.

 معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در پیشگیری و درمان اعتیاد سبب شده که رتبه برتر را در بین 31 استان کشور کسب کند.

معتادان متجاهر نیازمند ساماندهی هستند/کردستان جزو 10 استان کمتر مشکل‌دار حوزه اعتیاد استکردستان|فرهنگ مقابله با اعتیاد باید از خانواده‌ها و مدارس آغاز شودسردار منتظرالمهدی در قم: 85  درصد طلاق‌های ثبت‌ شده کشور به دلیل اعتیاد است

گودرزی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که اقدامات متوازن، متعادل و به گونه‌ای صورت گیرد که از تک بُعدی‌نگری جلوگیری شود و اقدامات کاهش آسیب و درمان نباید در محله تحت‌الشعاع اقدامات مقابله‌ای قرار گیرد.

وی ادامه داد:با توجه به ویژه بودن شرایط استان تهران لازم است که اقدامات متوازنی در مبارزه با مواد مخدر صورت پذیرد و شهرداری‌ها در خصوص احداث مراکز نگهداری معتادان تکلیف قانونی دارند.

 معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید مهندسی اجتماعی مراکز آلوده توسط اعضای شورای مواد مخدر استان تهران در دستور کار باشد.

انتهای پیام/ن

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است