Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@08:40:18 GMT

ارتباط تلفنی مشترکان ۸ مرکز مخابراتی دچار اختلال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۲۸۵

ارتباط تلفنی مشترکان ۸ مرکز مخابراتی دچار اختلال شد

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی پیروزی، بعثت، انبیا اسلامشهر، نواب صفوی، دکتر حسابی، سلمان فارسی، آبسرد و رودهن درحال انجام است.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره‌های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۸، ۲۶۷۶، ۲۶۷۴، ۲۶۳۵ و ۲۶۴۱ در محدوده خیابان فخار مقدم، بلوار فرحزاد، بلوار نورانی و کوچه‌های بنفشه و بهار از امروز به مدت ۴۸ ساعت و در مراکز مخابرات آبسرد و رودهن از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات دکتر حسابی با پیش شماره‌های ۶۵۱۰، ۶۵۱۱، ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ الی ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۳۹، ۶۵۵۹ و ۳۹۶۱ در محدوده مرکز به مدت ۴۸ ساعت دچار اختلال شده است.

با اجرای عملیات مذکور، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره‌های ۳۳۳۰ الی ۳۳۳۶، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹، ۳۳۲۵ و ۳۶۶۰ در محدوده خیابان‌های پیروزی، شکوفه و بهجتی گونه، در مرکز مخابرات بعثت با پیش شماره‌های ۵۵۰۴ الی ۵۵۰۸، ۵۵۳۲ الی ۵۵۳۵ و ۵۵۱۸ در محدوده خیابان‌های خالقی فر، شهید تولائی، شهید محمد امین شیرازی، شهید صنیع خانی و شهید ریاحی و در مرکز مخابرات انبیا اسلامشهر با پیش شماره ۵۶۸۳ در محدوده خیابان‌های طالقانی و جانبازان و شهرک‌های الله اکبر و انبیا به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

همچنین به دلیل عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید نواب صفوی نیز دچار اختلال شده است.

کد خبر 4643997 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: مخابرات تهران تماس تلفنی تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد