Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:49:44 GMT

معاون اول رئیس جمهوری به فیروزکوه سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۴۰۲

معاون اول رئیس جمهوری به فیروزکوه سفر می کند

به گزارش ایرنا، محمد تقی زاده ظهر سه شنبه پس از بازدید از منطقه گردشگری تنگه واشی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این پروژه ها در زمینه های اقتصادی، خدماتی و اجتماعی آماده بهره برداری شده است.

وی همچنین گفت: به منظور ایجاد اشتغال و تحقق رونق تولید، ایجاد و بهبود زیرساخت های مورد نیاز منطقه تنگه واشی با آغاز فصل گردشگر پذیر شهرستان فیروزکوه با فوریت در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده افزود: این منطقه نیاز فوری به بهبود مسیرهای دسترسی، ایجاد پارکینگ با ظرفیت مورد نیاز و امکانات جانبی لازم دارد.

این مقام مسئول گفت: یکی از رویکردهای استانداری تهران برای اشتغالزایی و رونق تولید توجه به مناطق گردشگری و بوم گردی سطح استان بویژه روستاهاست که تنگه واشی از یکی از مهمترین آنها به شمار می آید زیرا گردشگران متعددی از سطح کشور دارد.

وی تصریح کرد: بهبود شرایط زیرساختی و امکانات این منطقه گامی موثر در تامین اوقات فراغت مردم و ایجاد اشتغال خواهد بود.

به گزارش ایرنا، منطقه گردشگری تنگه واشی یا آبشار ساواشی با جاذبه های طبیعی و تاریخی که ثبت ملی هم رسیده است در ۱۷ کیلومتری شهر فیروزکوه قرار دارد.

تقی زاده در ادامه تاکید کرد: رسیدگی و ایمن سازی مسیرهای بین شهری و روستایی فیروزکوه که خود، شهرستانی گردشگر پذیر به شمار می رود و از محورهای اصلی انتقال مسافران بی شمار به شمال کشور نیز محسوب می شود بسیار حائز اهمیت و با جدیت آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در ادامه با اشاره به تلاش ها برای تحقق رونق تولید گفت: در تلاش هستیم تا تمامی ظرفیت ها و امکانات استان برای این مهم به کار گرفته شود.

وی تشریح کرد: همه طرح ها و پروژه های کارآفرینی که ابتدا نیازمند تغییر کاربری باشند در کمیسیون ها و کارگروه های مربوطه در اولویت قرار گرفته اند و موانع اینچنینی را رفع می کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: موارد دیگر نیز در جلسات کارگروه رفع موانع تولید به صورت دو هفته یکبار به ریاست استاندار تهران و با حضور نماینده سازمان ها و دستگاه های متولی با نگاه مثبت بررسی می شود و حدالامکان موانع را برطرف می کنیم.

تقی زاده اظهارداشت: امکانات دیگری نیز در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد که تسهیلات منابع بانکی و ارزش افزوده استان بویژه برای اشتغالزایی روستایی از جمله آنهاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران پیش بینی کرد که با توجه به اقدامات و دستورالعمل های موجود در سال جاری پیشرفت چشمگیری در حوزه اشتغالزایی و تحقق رونق تولید نسبت به سال های گذشته را شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار به همراه مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری و نیز راهداری استان تهران به منظور بازدید از جاده های فیروزکوه - تهران و برخی واحدهای تولیدی و گردشگری به فیروزکوه سفر کردند.

فیروزکوه دارای دو بخش مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام / ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فیروزکوه تقدیر شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین وعده صادق  در جمع خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که اواخر سال گذشته اتفاق بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران  رخ داد و حضور گسترده مردم بخصوص مردم این شهرستان در انتخابات حماسه بزرگی  رقم زد.

سعید ضیایی ضمن تقدیر و تشکر ا ز دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در فیروزکوه همانند سراسر کشور بسیار باشکوه و مقتدرانه برگزار شد و امیدواریم در بعضی از حوزه‌های انتخابیه استان تهران همانند ورامین که انتخابات به دور دوم کشیده شده است مانند دور اول پر قدرت و قوت برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بحث الکترونیکی برگزار شدن انتخابات عنوان کرد: در دوره اول انتخابات ما در استان تهران انتخابات الکترونیک کامل نداشتیم اما با توجه به سهولت و سرعت کار در شمارش آرا در دور دوم در حوزه‌های انتخابیه تهران مانند شمیرانات، پردیس و اسلام شهر انتخابات به صورت کاملاً الکترونیک برگزار خواهد شد،اما در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد و امیدواریم این تجربه ی خوبی برای برگزاری انتخابات در دوره‌های بعد و سال‌های بعد شود.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صحت انتخابات اذعان داشت؛ در دوره اول تمام حوزه انتخابی استان تهران به تایید شورای محترم نگهبان رسید به جز حوزه انتخابی تهران که به دور دوم کشیده شده که ۳۲ نفر در حوزه انتخابی تهران برای ۱۶ کرسی  و دو نفر برای یک کرسی در ورامین با هم رقابت خواهند کرد که انشاالله پس از برگزاری صحت آن نیز توسط شورای نگهبان تایید خواهد شد.

 ضیایی در پایان در خصوص تعداد عوامل اجرایی در دوره اول انتخابات بیان داشت؛ بیش از ۷۵ هزار نفر در استان تهران زحمت کشیدند علی رقم فشارهای دشمنان داخلی و خارجی این انتخابات در صحت و سلامت کامل و بسیار باشکوه برگزار گردد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن