Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:15:34 GMT

غرق شدن مرد مسافر 60 ساله در کانال آب در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۵۴۷

غرق شدن مرد مسافر 60 ساله در کانال آب در قزوین

قائم‌ مقام سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از غرق شدن یک مرد مسافر حدوداً 60 ساله براثر بی‌احتیاطی در کانال آب در قزوین خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی قائم‌مقام سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین طی اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از اعلام خبر غرق شدن یک مرد 60 ساله به سامانه 125 بلافاصله تیم‌های غواصی ایستگاه‌های سه و شش به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: پس از حضور تیم غواصی مشاهده شد، مرد مسافری که به همراه خانواده عازم اردبیل بودند با متوقف کردن خودرو درحاشیه اتوبان قزوین- رشت به دلیل گرمای هوا، قصد شنا کردن در کانال آب مادر قزوین را داشت که براثر بی‌احتیاطی و ناآشنا بودن به فن شنا و جریان تند آب در این کانال غرق شد.

موسی‌خانی خاطرنشان کرد: بعد از تلاش‌های فراوان تیم غواصی جسد این مرد 60 ساله حوالی شهرک ناصرآباد یافت شد و به‌رغم عملیات احیا، فرد مذکور جان خود را از دست‌داده بود؛ در ادامه با حضور عوامل انتظامی جسد تحویل پزشکی قانونی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجانغربی با اشاره به افزایش 31 درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر در سال گذشته گفت: پارسال گذشته در مجموع ۸۹۰ هزار و  ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از مرز تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ایرج دست نشان افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 1401  افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 9 هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و چهارهزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

دیگر خبرها

  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر