Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در ایام رحلت حضرت سید الکریم (ع)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) میزبان هزاران زائری است که برای اقامه عزاداری به حرم مطهر مشرف می‌شوند، که به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سخنرانی و عزاداری با حضور عزاداران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، در شب رحلت حضرت عبدالعظیم علیه السلام، سه شنبه ۲۸ خرداد، آئین تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از ساعت ۱۸ در صحن اصلی آستان مقدس همراه با جمع خوانی خادمین این بارگاه نورانی و مرثیه سرائی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حاج امیر نعیمی و حاج عباس حیدرزاده با حضور هیئات مذهبی شهر مقدس قم، تهران و شهرستان ری برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه شب رحلت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین حلوائیان و مرثیه سرایی حاج مهدی خادم و اجرای گروه تواشیح نجوا از ساعت ۱۹:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) برپا خواهد شد و همچنین مراسمی در همین شب به همت هیئت رزمندگان اسلام بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع آستان مقدس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد، حاج حیدر خمسه و کربلایی محمد حسین حدادیان برگزار می‌شود.

در سالروز رحلت حضرت سیدالکریم (ع) مصادف با ۲۹ خرداد از ساعت ۱۱:۱۵ و در مصلای بزرگ ری حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی به سخنرانی، حاج علی مهدوی نژاد به مرثیه سرایی، آقای علی اصغر نیلچی پور به قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم (ع) و حاج، ولی الله کلامی زنجانی به شعرخوانی خواهند پرداخت و همچنین در همین روز مراسم سوگواری ویژه کودکان از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اندیشه جوان واقع در صحن مصلای آستان مقدس برپا می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌ای با سخنرانی حجت السلام و المسلمین سید جلال موسویان و قرائت دعای کمیل با نوای حاج احمد زین العابدین فرد پنجشنبه ۳۰ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌ای این ایام در آستان مقدس می‌باشد.

همچنین جمعه ۳۱ خرداد ماه نیز به همت هیئت رزمندگان اسلام از ساعت ۶ صبح مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و قرائت دعای ندبه توسط حاج محمد رضا غلامرضازاده در این بارگاه ملکوتی برقرار خواهد شد و در همین روز بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان، آقایان حمیدرضا احمدی وفا و محمد کاظمی و حافظ نوجوان محمدحسن گودرزی برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است، این ویژه برنامه‌ها به صورت زنده و تولیدی از شبکه‌های قرآن، پنج، سه، افق و رادیو قرآن و تهران پخش خواهد شد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت ملکوتی محدث والامقام حضرت عبدالعظیم (ع)، مقدم همه عاشقان آل الله علیهم السلام به این ویژه برنامه‌ها را گرامی می‌دارد.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برنامه آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، محمود نژاد گفت: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

او با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

کد خبر 849497 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم حضرت معصومه (س) امام رضا

دیگر خبرها

  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران