Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ این همایش با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و تربیت بدنی شهرداری منطقه 20، امروز سه شنبه با حضور مسئولین شهرستان ری؛ صداقت معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ،فغانی داور بین المللی فوتبال ،شبکوکا رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی فرمانداری ویژه شهرستان ری، ندایی مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه 20، حجت الاسلام و المسلمین معبودی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۰، سرهنگ اردلانی رییس پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر، نباتی معاونت ورزشی و صمدی معاونت فنی و عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان، نادر فلاح رئیس هیات فوتبال، داسار رییس هیأت دوچرخه سواری و سپهر ابراهیمی مربی باشگاه فوتسال مقاومت کوثر ری انجام شد و ورزشکاران هیأت های ورزشی دوچرخه سواری، اسکیت، فوتسال، کونگ فو و هنرهای رزمی، کشتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... با شعار همه یاری گر هم باشیم در آن حضور فعالی داشتند.

در پایان همایش مشترک دوچرخه سواری و اسکیت به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ری، مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک خودرو دوچرخه سواری مبارزه با مواد مخدر اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید