Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اعلام کرد: در ا ستان آذربایجان غربی تاکنون 187 واحد صنعتی و معدنی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال فراگیر به چرخه تولید باز گشتند.

به گزارش ایلنا از ارومیه محمد دهقان گفت: در استان آذربایجان غربی تاکنون 187 واحد صنعتی و معدنی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال فراگیر به چرخه تولید بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان کرد: در استان تعداد 2 هزار و 317 واحد دارای پروانه بهر برداری موجود است و تعداد یک هزار و 415 واحد فعال و نیمه فعال در استان وجود دارد.

دهقان افزود: از کل واحدهای تولیدی صنعتی استان آذربایجان غربی 902 واحد راکد بوداند که با تلاش‌های انجام شده تعداد 187 واحد صنعتی و معدنی راکد به چرخه تولید باز گشتند.

محمد دهقان همچنین اظهار داشت: در ادامه فعال‌سازی واحدهای راکد در سالجاری احیاء 54 واحد در اولویت برنامه های سازمان صنعت، معدن وتجارت قرار دارد.

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برای رونق تولید باز سازی و فعال سازی 55 واحد نیمه فعال نیز در سالجاری صورت خواهد گرفت تا این واحد ها بتوانند با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهند.

همچنین ایشان در خصوص عمده مشکلات موجود در واحدهای صنعتی و معدنی استان تصریح کرد: عمده مشکلات واحدهای تولید صنعتی و معدنی کمبود سرمایه در گردش این واحدها و بدهی‌های معوق بانکی است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی اشتغال سازمان صنعت معدن سازمان صنعت معدن و تجارت استان منویات مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند