Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه سپهر سوره هنر فراخوان شرکت هنرمندان برای حضور در نهمین جشنواره بین المللی «دف؛ نوای رحمت» را منتشر کرد. این جشنواره از روز ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه سال جاری در چهار بخش بین الملل، سراسری، جنبی و ویژه به میزبانی حوزه هنری در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

بخش بین الملل این جشنواره نیز به صورت غیر رقابتی و بر اساس میزان درخواست گروه های مختلف از کشورهای منطقه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه بخش سراسری هم در قالب گروه نوازی، تک نوازی و مولودی خوانی میزبان هنرمندان خواهد بود.

تجلیل و بزرگداشت یکی از چهره های فاخر موسیقی استان کردستان در بخش جنبی، اجرای گروه های موسیقی منتخب اقوام کشور همزمان با برگزاری جشنواره در سنندج، برپایی نمایشگاه عکس دوره های قبلی با اعلام فراخوان و جمع آوری آثار و تقدیر عکاسان برتر، اعلام فراخوان تولید آثار مستند و فیلم با محوریت موسیقی عرفانی و دف نوازی، برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری و بین المللی همزمان با جشنواره و تقدیر از کتاب های آموزشی دف نوازی از دیگر بخش های جشنواره است.

در بخش ویژه جشنواره نیر آثاری که در قالب گروه نوازی و مولودی خوانی در راستای ایجاد و تحکیم پایه های وحدت و همدلی در جامعه باشند، جدای از بخش مسابقه مورد قدردانی و تجلیل قرار می گیرند.

علاقه مندان به شرکت در نهمین جشنواره بین الملللی «دف؛ نوای رحمت» برای اطلاع از جزییات و مقررات، دریافت فایل فراخوان و ارسال اثر خود به جشنواره می توانند به سایت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir مراجعه کنند.

نهمین جشنواره بین الملللی «دف؛ نوای رحمت» به همت حوزه هنری استان کردستان با همکاری موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه امسال در شهر سنندج برگزار می شود.

کد خبر 4644239 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره دف نوای رحمت موسیقی نواحی فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس