Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص حواشی اخیری که در این باشگاه و پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از این تیم  بوجود آمده است، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که برایم پرسپولیس مهم است و امروز نیز به خاطر مردم به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمده ام در حالی که هنوز هیچکس اینجا حاضر نشده است که هواداران را آرام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه حرف‌های هواداران این است که پول برانکو کجا رفته است؟

حلالی ادامه داد: من سرمربی تیم امید پرسپولیس هستم، در حالی که هنوز پولی دریافت نکرده ام، اما اینجا به عنوان یک هوادار حاضر شده ام. من ۲ روز پیش متوجه شده‌ام که برانکو از یک ماه پیش رفتنش از پرسپولیس قطعی بوده است. کسی که این‌ها را می‌دانسته، اما اعلام نکرده، مرتکب خیانت به باشگاه پرسپولیس شده است.

هیچ چیزی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست

او گفت: چیزی که من می‌دانم این است که مدیران پرسپولیس در حال مذاکره با بازیکنان مد نظرشان هستند و درباره مربی جدید نیز صحبت کرده‌اند، اما چیزی که مهم است نام پرسپولیس است و هیچ چیزی بزرگتر از این نام وجود ندارد و موفقیت پرسپولیس در این سال‌ها به این خاطر بود که همگی می‌خواستیم فقط یک نفر در تیم تصمیم گیرنده باشد. الآن هم اگر می‌خواهیم تیم موفق شود باید این روند را ادامه دهیم، حالا به هر دلیلی دیگر برانکو در پرسپولیس نیست.

حلالی اضافه کرد: در طول تاریخ آدم‌های بزرگی در پرسپولیس آمده اند و رفته اند. انتقادی که در مدیریت ایرانی‌ها می‌بینم این است که یک کاری را که قرار است امروز انجام دهیم، از قبل اعلام می‌کنیم که انجام دادیم. حالا کی قرار است که این اتفاق صورت بپذیرد، نمی‌دانم. از برانکو باید تشکر کنیم و از این به بعد باید قوی‌تر از قبل به کارمان ادامه بدهیم تا باشگاه روند رو به رشدش را ادامه بدهد. اسامی که برای جایگزینی برانکو مطرح می‌شود اصلا در دستور کار باشگاه نیست.

اگر پول من را پرسپولیس ندهد، باز هم در این تیم می‌مانم

حلالی درباره انتقاد‌هایی که این چند وقت اخیر از عملکرد ایرج عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌شود، تصریح کرد: پول برانکو در زمانی که باید داده می‌شد، پرداخت نشد. اما من به عنوان یک پرسپولیسی اعلام می‌کنم که اگر روز‌ی مدیران این تیم پول من را ندهند و حتی ضربه‌ای به سرم نیز بزنند، خانه ام پرسپولیس است و در این تیم می‌مانم، اما خارجی‌ها این گونه نیستند و بعد از زمان کارشان پول شان را می‌خواهند. من هم مثل هواداران سوالاتی دارم که جوابی برای آن‌ها نیست.

سال‌ها با برانکو در ایران آقایی کردیم

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: متولی باشگاه پرسپولیس سازمان‌های ورزشی کشور هستند، اما مردم از طرفی خواستار مالکیت تیم هستند. چرا پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنند که تصمیمات پرسپولیس را همین مردم بگیرند؟ به نظر من برانکو ۳۰ میلیارد ارزش داشت. پس او ارزش هزینه کردن را داشته است. ۴ سال با او در ایران آقایی کردیم و جام‌های مختلفی را نیز کسب کردیم البته در یکی - ۲ روز آینده مشخص می‌شود که رفتن برانکو از پرسپولیس قطعی است یا نه. طبق قوانین فیفا اگر بازیکنان و مربیان خارجی تا یک تاریخ مشخص حق و حقوقشان پرداخت نشود، اجازه فسخ قرارداد دارند.

بیشتر بخوانید:

قرارداد برانکو و الاهلی مشروط شد

طاهری: پرسپولیس را به دلیل اغوای طارمی محروم کردند/ با کاوه رضایی توافق کردیم، اما او به استقلال رفت

برانکو: به زودی به عربستان سفر می‌کنم/ زندگی حرفه‌ای من در ایران به پایان رسیده است

انتهای پیام/

اظهارات اسماعیل حلالی درخصوص جدایی برانکو از تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند