Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:43:04 GMT

فوتبال جهان| قرارداد فاوره با دورتموند تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۰۳۰

فوتبال جهان| قرارداد فاوره با دورتموند تمدید شد

فوتبال جهان - باشگاه بوروسیا دورتموند قرارداد سرمربی سوئیسی خود را تمدید کرد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بوروسیا دورتموند بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد لوسین فاوره قرارداد خود با این باشگاه آلمانی را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب این سرمربی سوئیسی تا پایان ماه ژوئن 2021 هدایت زردپوشان وستفالن را برعهده خواهد داشت.

فاوره 61 ساله تابستان گذشته بود که پس از پایان همکاری‌اش با نیس فرانسه، هدایت دورتموند را با قراردادی دو ساله برعهده گرفت و در همین فصل اول عملکرد خوبی داشت و تیم تحت‌هدایتش تنها در هفته پایانی بود که قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرن مونیخ واگذار کرد.

دورتموند برای پس گرفتن هوملس با بایرن مونیخ وارد مذاکره شد

این سرمربی سوئیسی اولین سرمربی تاریخ باشگاه دورتموند لقب گرفت که در 15 بازی اولش در رقابت‌های بوندس‌لیگا شکست‌ناپذیر ماند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دورتموند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند