Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم اکنون مناظره آقایان تاجزاده و زاکانی درباره فتنه سال ۸۸ از لینک زیر (در تلفن‌های همراه) بصورت زنده پخش می‌شود. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس، عصر امروز سه‌شنبه ۲۸ خرداد با مصطفی تاج‌زاده، فعّال سیاسی اصلاح‌طلب با موضوع فتنه ۸۸ و مفاسد اقتصادی به مناظره نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مناظره از صفحه اینستاگرام دکتر سلام (در تلفن‌های همراه) به صورت زنده پخش می‌شود.  علیرضا زاکانی در آغاز این مناظره گفت گفت: علت مناظره بنده با آقای تاج‌زاده این است که وی، نماینده جریانی است که دشمن دل به آن بسته و نیاز است که ماهیت این جریان برای مردم روشن شود.

زاکانی ادامه داد: سوال اصلی من در این مناظره از آقای تاج‌زاده این است که چرا از ابتدای انقلاب ـ. به‌جز ۲ مقطع ابتدای انقلاب ـ. هرگاه آمریکا به مشکل و انسداد برخورده است، وی و دوستانش در جریان اصلاحات راه را برای آمریکا باز کرده‌اند؟

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناظره زاکانی تاجزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عصبانیت نماینده کنگره آمریکا از توافق با ایران: این پول‌ها را باید در کشور خودمان خرج کنیم صاف کننده‌های مو سرطان زا هستند/ افزایش سرطان رحم و پستان در زنان سیاه پوست (فیلم) لحظه دستگیری سیاستمدار مطرح آمریکایی به دلیل رانندگی در حالت مستی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده