Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@03:20:52 GMT

برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۵۴۷

برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد

برانکو ایوانکوویچ که از مدت‌ها قبل تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته بود، پیش‌دستی کرده و خیلی محرمانه و بی سر و صدا، از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.

به گزارش قدس آنلاین برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس طبق یک برنامه مشخص و با در نظر گرفتن قوانین فیفا، بی‌آنکه کسی مطلع شود، قبل از اتمام لیگ‌برتر کارهایش را برای جدایی از پرسپولیس انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر خلاف تصور مسئولان باشگاه پرسپولیس که همچنان به بازگشت مرد کروات امیدوارند، برانکو چند ماه قبل مدارک و مستندات خود که نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده را آماده کرده و از طریق یک وکیل ورزشی باتجربه در فیفا پرونده‌ای علیه پرسپولیس باز کرده تا درصورت شکایت باشگاه پرسپولیس، این مربی پیش دستی کرده باشد تا مشکلی در خصوص قطع همکاری برایش ایجاد نشود.

در نامه‌ای که برانکو برای فیفا ارسال کرده به جزئیات قراردادش اشاره و تاریخ‌هایی که باشگاه وظیفه داشته تا دستمزد و پاداش او را بپردازد، قید شده است. با بدعهدی مسئولان پرسپولیس، برانکو ذره‌ای نگران نیست که ایرج عرب بتواند از طریق فیفا برایش دردسری ایجاد کند و مانع حضور او در الاهلی عربستان شود.

برانکو تک تک پاداش‌هایی پرداخت نشده را در این شکایت قید کرده و احتمالا به زودی نامه‌ای از فیفا به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید که شکایت رسمی برانکو را آشکار می‌کند. سرمربی سابق پرسپولیس پس از جند سال کار در ایران و با تجربه‌ای که از تیم‌ملی داشته، از ناآگاهی مدیران فوتبالی ایران نسبت به قوانین بین‌المللی آگاه است. او  می‌داند که سرانجام از مسیر فیفا به تمام حقوق و پاداش‌های معوقه خود می‌رسد.

با این اوصاف، باشگاه پرسپولیس نه‌تنها نمی‌تواند برانکو را به ایران بازگرداند بلکه قراردادی که باشگاه به آن استناد کرده از نظر حقوقی دارای مشکلات زیادی است و درصورت ارائه به فیفا به سود برانکو می‌شود. به جز حقوق و قرارداد اصلی، پاداش‌های آسیا، پاداش قهرمانی لیگ‌برتر و قهرمانی جام حذفی از مواردی است که در شکایت برانکو به فیفا وجود دارد.

از سوی دیگر دستیاران برانکو هم شکایت مشابهی به فیفا ارسال کرده‌اند. آنها هم خواستار حقوق و پاداش‌های معوقه هستند. به زودی نامه‌های فیفا به دست باشگاه پرسپولیس می‌رسد و باشگاه پرسپولیس را به پرداخت کلیه حقوق معوقه برانکو و دستیارانش محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس رفتن برانکو از پرسپولیس شکایت برانکو به فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت نفت عربستان، آرامکو، امروز رسما ‌‏قراردادی چهار ساله با فیفا امضا کرد و به‌عنوان شریک تجاری اصلی ‌‏فیفا در حوزه انرژی معرفی شد. ‏

آرامکو به این ترتیب حق تبلیغات به‌عنوان اسپانسر اصلی در جام ‌‏جهانی ۲۰۲۶ و همچنین جام جهانی زنان ۲۰۲۷ را به دست آورد. ‏

قرارداد چهارساله امروز بین فیفا و آرامکو تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد. در ‌‏بیانیه‌ای که توسط دو طرف منتشر شده علت این همکاری تعهد به ‌‏ابداع و توسعه تاکید شده است. آرامکو و فیفا اعلام کردند قصد دارند ‌‏با استفاده از قدرت و جذابیت فوتبال، فعالیت‌های اجتماعی مختلفی ‌‏را در گوشه و کنار دنیا سازمان بدهند. ‏

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، بعد از امضای قرارداد اسپانسری با آرامکو ‌‏گفت: "خوشحالیم که ورود آرامکو را به خانواده شرکای جهانی خانواده ‌‏فیفا تبریک بگوییم. این شراکت به ما برای برگزاری تورنمنت‌های بزرگ ‌‏فوتبال در سال‌های آینده کمک می‌کند. این قرارداد باعث می‌شود فیفا ‌‏بهتر بتواند از ۲۱۱ عضو خود حمایت کند. آرامکو تجربه گسترده‌ای در ‌‏برگزاری یا کمک به برگزاری رقابت‌های بزرگ ورزشی دارد و متعهد است ‏برای گسترش ورزش در رده‌های سنی پایه فعالیت کند. امیدواریم در ‏سال‌های آینده با این شرکت در پروژه‌های مختلفی همکاری کنیم". ‏

کد خبر 847241 منبع: ورزش سه برچسب‌ها فیفا ویژه ورزشی عربستان

دیگر خبرها

  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند