Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-09@02:04:38 GMT

رابیو با یوونتوس به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۵۵۲

رابیو با یوونتوس به توافق رسید

به گزارش وانانیوز، 

به نظر می‌رسد که مذاکرات میان باشگاه یوونتوس آدرین رابیو، هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نتیجه داده و این بازیکن فرانسوی پیشنهاد بانوی پیر را پذیرفته است.

رابیو که فصل گذشته به خاطر عدم تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن از سوی مدیران این باشگاه طرد و به تیم‌های ذخیره تبعید شد، 12 روز دیگر با این تیم قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که او می‌تواند به هر تیمی که بخواهد ملحق شود، بدون آنکه حتی یک یورو عاید پاریسی‌ها شود.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که رابیو برای سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش به منطقه توسکانی ایتالیا رفته و از همین فرصت برای مذاکره با یوونتوس استفاده کرده است.

در همین حال برنامه چیرینگیتو در تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که رابیو برای پیوستن به یوونتوس با قراردادی 5 ساله به توافق رسیده است و بانوی پیر به او وعده داده که سالانه 7 میلیون یورو حقوق می‌گیرد. این شبکه نوشته است که بانوی پیر همچنین 10 میلیون یورو دیگر برای رابیو به عنوان پاداش عقد قرارداد نظر گرفته است تا او را ترغیب کند چشم روی پیشنهادی دیگری که دارد ببندد.

رابیو 24 ساله بیش از 200 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داد و با این تیم 6 بار قهرمان لوشامپیونه شد. پیش از این شایعاتی مبنی بر تمایل منچستریونایتد به خرید رابیو هم شنیده می‌شد اما ظاهراً او اکنون در آستانه پیوستن به صف هافبک‌هایی مانند آندره‌آ پیرلو، پل پوگبا، امره جان و آرون رمزی است که همگی به عنوان بازیکن آزاد به بیانکونری ملحق شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا

در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دورتموند در خانه پاری‌سن‌ ژرمن موفق به شکست این تیم شد و اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.

به گزارش ایسنا، پاری‌سن‌ ژرمن مطابق انتظار، نمایشی سراسر هجومی داشت اما دژ دفاعی مستحکم زنبورها به رهبری هوملس کار را برای شاگردان انریکه سخت کرده بود.

هوملس کهنه‌کار در ادامه روزهای درخشانش، موفق شد در دقایق آغازین نیمه دوم، دروازه دوناروما را باز کند تا عملا کار برای نماینده فرانسه سخت‌تر شود.

اما مشکل انریکه و شاگردانش بیش‌از هر چیز دیگری، تیر دروازه‌ی دورتموند بود. تیر دروازه‌ای که ۴ بار لرزید اما حتی یک‌بار هم توپ به تور ننشست تا شاگردان ترزیچ ۱۸۰ دقیقه مقابل پاری‌سن‌ژرمن کلین‌شیت کنند و بتوانند پس‌از بیش‌از یک‌دهه، دوباره راهی فینال این رقابت‌ها شوند.

فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار است در ورزشگاه ومبلی لندن در انگلستان برگزار شود و باید دید آیا زنبورها می‌توانند شگفتی را تکمیل کنند و کاپیتان رویس را با جام بدرقه کنند یا دوباره مثل آخرین مرتبه در گام نهایی شکست می‌خورند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان رویای 1.900.000.000 یورویی در پاریس!
  • پاری سن ژرمن با وجود هزینه‌های نجومی، باز هم از قهرمانی اروپا بازماند
  • رقابت لیورپول با یوونتوس بر‌ سر جذب تئون کوپماینرس
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • میلیاردرهای بازنده؛ پاری سن ژرمن و قهرمانی اروپا، دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد