Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول فتاح در مورد اینکه آنها ادعا دارند عباس بوعذار با وجود داشتن قرارداد به فولاد خوزستان پیوسته است، گفت: بوعذار با ما قرارداد دارد و از طرف دیگر سربازی او تمام نشده است. از او بپرسید چطور قرارداد بسته است.باشگاهی که با او قرارداد بسته نباید استعلام بگیرد که او چه وضعیتی داشته است. 

وی در مورد اینکه شاید بوعذار کسری خدمت داشته است تصریح کرد: خیر هیچ کسری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مدیرعامل یک باشگاه نظامی هستم و اگر این مسائل را ندانم که نمی‌توانم کار کنم. او بازیکن نفت تهران بود. ما ماه پنجم سال 96 فسخ قرارداد او را از نفت تهران گرفتیم. بوعذار قرارداد بست و برای ما بازی کرد. او ماه هفتم سال 96 سرباز شد. وقتی بازیکن سربازی‌اش تمام می‌شود باید به قراردادش ادامه دهد. او قبل از سربازی قرارداد داشت و باید به قراردادش ادامه دهد. از سوی دیگر  او هنوز دوماه از خدمتش باقی مانده است. وقتی ما بعد از بازی‌ها به او مرخصی دادیم که در ادامه به یگان خدمتی‌اش بازگردد.  چطور می‌شود که بعدا با فولاد قرارداد می‌بندید و دیگر در باشگاه پیداش نمی‌شود تا وضعیت قرارداد و خدمتش مشخص شود. قرارداد او به هیچ این بازیکن هنوز 2 ماه سربازی دارد. از شنبه تمرینات ما آغاز می‌شود و اگر او نیاید غیبتش را می‌زنیم. البته معاونت حقوقی ما درخواست کرد با مسئولان فولاد صحبت کند تا این مسئله دوستانه حل شود.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در ادامه عنوان کرد:‌ اگر سربازی بوعذار تمام شده او نباید کارهایش را پیگیری کند و تعیین وضعیت شود؟ اصلا شاید او اضافه خدمت داشت. بوعذار پسر بسیار خوب و مودبی است که برای تیم ما خیلی زحمت کشید اما آن باشگاه نباید این تخلف را انجام می‌داد. کاری به بوعذار نداریم و او را دوست داریم اما هر چیزی حساب و کتاب دارد.

وی در مورد اینکه در صورت اتمام خدمت بوعذار چقدر با فجر سپاسی قرارداد دارد، تصریح کرد: او دو ماه قبل از شروع خدمتش با ما قرارداد 2 ساله بست.  او بعد از سربازی باید به قراردادش ادامه دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سربازی فولاد خوزستان نفت تهران فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک