Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام فدراسیون جهانی ورزش کارگری غیر از ایران حضور ورزشکارانی از کشورهای ایالات متحده، آنگولا، غنا، بریتانیا، برزیل، دانمارک، استونی و فنلاند که برخی برای نخستین بار در این رقابتها حاضر شده اند، نشان از اهمیت و کیفیت متفاوت بازیها با دوره های قبلی دارد. کشور ایتالیا با ۵۰۰ نفر ورزشکار اعزامی بیشتر تعداد ورزشکاران حاضر در رقابتها را به نام خود ثبت کرده و کشورهای مکزیک با ۲۹۰ ورزشکار کارگر و اتریش با ۲۳۰ ورزشکار در این بازیها جلوه نمایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، کشور اسپانیا نیز بعنوان میزبان این رقابتها با تعداد قابل توجهی در مسابقات مختلف حاضر خواهد شد که هنوز آمار قطعی از تعداد آن ارائه نشده است. بر اساس این گزارش بیش از ۴۰۰ نیروی داوطلب محلی بعنوان راهنما در طول رقابتها به برگزاری مسابقات کمک خواهند کرد.

مسابقات جهانی کارگران از ۱۱ الی ۱۶ تیرماه سالجاری که مصادف با در اولین هفته جولای میباشد، در تورتوزا و شهرهای اطراف آن برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه روز یازهم تیرماه خواهد بود و پرچم تمامی کشورهای شرکت کننده، در ورزشگاه فوتبال( Josep Otero) تورتوسا بر افراشته خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد