Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:58:00 GMT

نمی خواهم نیمار رئال مادرید باشم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۹۲۷۷

نمی خواهم نیمار رئال مادرید باشم

رودریگو گوئس، ستاره 18 ساله برزیلی امروز رسما به هواداران رئال معرفی شد. او را با نیمار قیاس می کنند اما خودش معتقد است که نباید او را نیمار رئال قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو سال گذشته با قراردادی شش ساله به ارزش 45 میلیون یورو از سانتوس به رئال پیوست. او پس از یک فصل حضور قرضی در سانتوس، امروز رسما به رئالی ها معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون باید دید که برنامه زیدان برای استفاده از رودریگو چه خواهد بود و اینکه او برای تیم اول به میدان می رود یا تیم دوم. 

 

 

 

 

رودریگو در نشست خبری مراسم معارفه گفت:« این برای من مثل یک رویاست. رویای همه کودکان برزیلی. امروز شادترین روز زندگی من است.»

 

صحبت با وینیسیوس:« بله؛ همان روزی که با رئال قرارداد بستم، با هم حرف زدیم و در تیم ملی جوانان هم در مورد رئال ساعت ها صحبت کرده ایم. رئال همیشه تیمی برای بهترین های دنیاست و من آماده ام برای تیم اول به میدان بروم و اگر به تیم دوم هم منتقل شوم، مشکلی نخواهم داشت.»

 

زیدان:« هنوز با زیدان حرف نزده ام. او بازیکن بسیار بزرگی بود و در مربیگری هم خودش را ثابت کرده است. بی تاب کار با زیدان هستم.»

 

 

 

 

فشار بازی در رئال:« حضور در رئال آنقدر ارزش دارد که تمام فشارها را تحمل کنم. با وینیسیوس که حرف می زدم، به من گفت که باید صبور باشم. هنوز بسیار جوانم و مطمئنم که روزهای خوبی در رئال خواهم داشت. من سرعت روبینیو را دارم و تکنیک نیمار. از نظر خودم به این دو بازیکن شباهت دارم.»

 

پست بازی:« دوست دارم در کناره ها بازی کنم ولی در مجموع هر جا مربی تشخیص بدهد، بازی خواهم کرد.»

 

انتخاب رئال:« هر کسی من را می شناسند، می داند که از کودکی هوادار رئال بودم. پدرم همیشه به من می گفت، روزی برای رئال بازی خواهی کرد. وقتی پیشنهاد رئال رسید، در 20 دقیقه همه چیز نهایی شد. از همان ابتدا به چیزی جز رئال فکر نمی کردم. حالا هم در اختیار باشگاه هستم و هر تصمیمی گرفته شود، می پذیرم. این اولین فصل حضورم در فوتبال اروپا است و می دانم که روزهای سختی در پیش دارم ولی از هیچ چیز نمی ترسم و برای هر چالشی آماده ام.»

 

 

 

 

الگوها:« رونالدو نازاریو و روبرتو کارلوس همیشه الگوهای فوتبالی من بودند.»

 

بازی با نیمار در رئال:« نیمار بازیکن بزرگی است ولی او الان برای پی اس جی بازی می کند و نمی توانم در مورد او حرف بزنم. من نیمار رئال هستم؟ دوست ندارم نیمار رئال باشم. می خواهم همه از من به عنوان رودریگوی رئال نام ببرند.»

 

رئال مادرید نیمار پاری سن ژرمن وینیسیوس جونیور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها رئال مادرید نیمار پاری سن ژرمن وینیسیوس جونیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم