Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان توانست با پیروزی مقابل تایلند به مرحله نیمه‌نهایی دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا راه پیدا کند. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تایلند و افغانستان در سومین بازی از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 17 امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عبدالرزاق ممرک در تیم افغانستان پس از شکست نزدیک مقابل ایران با انگیزه‌ای مضاعف برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی مقابل تایلند به میدان رفتند و در دقیقه 2 توسط سید حسین موسوی به گل نخست بازی دست پیدا کردند.

پس از این گل باز هم تیم افغانستان عملکرد بهتری نسبت به شاگردان خوزه مندز داشت و توانست برتری خود را حفظ کند. موسوی در دقیقه 14 گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم به 2 گل برسد. در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان نیمه نخست فرزاد محمودی گل سوم افغانستان را به ثمر رساند تا این نیمه با برتری 3 بر صفر شاگردان ممرک به پایان برسد.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا|سرمربی عراق: ‌‌ما برزیل کشورهای عرب هستیم‌فوتسال قهرمانی زیر 20 سال|سرمربی ژاپن: بازیکنانم با قلب‌شان می‌خواستند برنده شوندفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| ژاپن انتقام شکست مقابل عراق را گرفت

در نیمه دوم تایلند شروع بهتری داشت و در دقیقه 22 اون یونگ‌سن یکی از گل‌های خورده این تیم را جبران کرد. پس از این گل بازی متعادل‌تر دنبال شد اما تایلند که رو به سیستم 5 نفره آورده بود، در دقیقه 38 با اشتباه بازیکن افغانستان به گل دوم رسید. این بازی در نهایت با برتری 3 بر 2 افغانستان به پایان رسید.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا